vrijdag 2 januari 2015

Parfum: Miyabi Women - Annayake

 
Een van de eerste dingen die je opvalt als je iemand tegen komt is het parfum dat iemand draagt. Ik vind het dan ook erg belangrijk om altijd een lekker luchtje te dragen. Toen ik onlangs bij de Douglas wat kocht kreeg ik er een tester bij van een merk dat ik nog niet kende. Ik rook aan het flesje en was gelijk helemaal verkocht. Dit is serieus één van de lekkerste parfums die ik ken. Benieuwd? Lees dan even verder

 
Verpakking
 
Zie je de verpakking van het testertje? Die is zelfs al prachtig met dat wit is goud. Dat voorspelt niet zoveel goeds voor de prijs, maar dat komt later. Eerst de geur zelf. Het flesje zelf had ik nog niet gezien, maar vind ik dan een beetje tegenvallen naast de prachtige verpakking van het testertje. Zo'n zelfde soort patroon zit ook op het doosje waar het flesje in zit, maar het flesje vind ik ten opzichte daarvan een beetje saaitjes.
 
 
Ingrediënten
 
Het merk
 
Het parfum heet Miyabi en is van het merk Annayake, wat ik zelf nog niet kende. Na het merk opgezocht te hebben kwam ik erachter dat Annayake een Japans mode- en cosmetica bedrijf is wat vanaf 2000 in samenwerking met parfumeurs diverse parfums op de markt heeft gebracht.
 
 
Mening
 
Het parfum zelf is een heerlijke zoete geur, maar wel met het warme van enkele soorten hout. Het is een parfum voor wat oudere meiden, ongeveer vanaf 18. Het is een hele vrouwelijke chique geur. Een hele zware geur is het niet, maar als je hem ruikt zwijmel je wel even weg. Dit is zeker een van de lekkerste parfums die ik ook geroken heb.
 
Geurnoten:
 
Topnoot: Perzik
Middennoten: Fresia & zonnebloem
Basisnoten: Vanille, Tonka Bonen, Amber, Musk & Sandelhout
 
 
Verkrijgbaar:
 
Nadat ik zo verliefd was geworden op dit parfum begon ik te zoeken naar de prijs van dit parfum. Het enige nadeel is dat het parfum alleen verkrijgbaar is in 100ml waardoor het gelijk een wat duurder grapje wordt. Bij Douglas wordt dit parfum verkocht voor €92,00, maar ik vond hem bij goedkoopparfum24 voor €53,95, wat gelukkig een stuk beter te doen is.
 
 
Kende jij dit merk al? Welk parfum vind jij heerlijk ruiken?
 
 
 
~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!