zaterdag 3 januari 2015

Favoriete outfits van 2014

classy warm outfit
Fur & Cats
 
 
 
 
 
 
Afgelopen jaar ben ik begonnen op mijn blog met outfit-posts. Ik stelde dan een outfit samen door middel van een collage en lichtte dit toe met o.a. de prijzen. Inmiddels zijn er zo'n 70 outfits op mijn blog verschenen en het leek me dan ook leuk om mijn favoriete outfits nog een keer te laten zien. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
destroyed jeans

Jumpsuit

White Dress



Ooh la la


Fur & Cats

classy warm outfit

Supertrash Outfit

Heart Breaker


Girly outfit with boots


Dit waren mijn favoriete outfits van afgelopen jaar. Ik ben er nog niet over uit of ik dit jaar weer van zulk soort post zal plaatsen. Wat vinden jullie zal ik hiermee doorgaan? Misschien is het leuker om mijn 'real life' outfits op mijn blog te plaatsen? Laat zeker even in de reacties achter wat jij het liefste ziet.


~Liefs Sandra

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!