zaterdag 10 januari 2015

Goede- & verbeterpunten voor mijn blog

Mijn blog bestaat inmiddels al een tijdje en met veel plezier probeer ik zo vaak mogelijk wat te plaatsen. Het is erg leuk om te zien dat zoveel mensen mijn artikelen lezen en dat ik steeds meer volgers krijg. Helaas zijn er soms ook mensen die stoppen met het volgen van mijn blog. Dat vind ik erg jammer. Ik schrijf immers voor jullie en probeer de kwaliteit van artikelen steeds meer te verbeteren, maar daarvoor heb ik natuurlijk jullie mening nodig. Ik zou graag willen weten wat ik vooral zo moet houden op mijn blog en wat ik kan veranderen om het voor jullie nog leuker te maken. Heb je andere leuke ideeën voor mijn blog, laat het dan zeker achter in de reacties!
 
Je zou me erg helpen door een reactie achter te laten met jouw mening, al is het maar kort en bondig. Zo kan ik de kwaliteit van mijn blog verbeteren en de inhoud nog meer afstemmen op mijn lezers.

 
 
~Liefs Sandra

1 opmerking:

  1. Wat je hier beschrijft van volgers die na een tijdje afhaken, herken ik wel, alleen zou je misschien wel kunnen beseffen dat je het niet iedereen naar de zin kunt maken met je blog. Je blog is leuk, en ik zou lekker door blijven schrijven, tenslotte zijn Keulen en Aken ook niet op een dag gebouwd!
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!