zondag 11 januari 2015

30 Day Challenges

 
Net zoals heel veel mensen heb ik mezelf voorgenomen dit jaar meer te gaan bewegen. Ik neem het me altijd voor en ben dan ook echt enthousiast, maar het komt er eigenlijk nooit van. Als ik dan eenmaal wel begonnen ben, sla ik een dagje over en begin ik vervolgens niet meer. De 30 Day Challenges zijn erg bekend. Toen ik bij Kaya voorbij zag komen dat ze daar ook mee bezig was besloot ik om er zelf ook aan mee te doen. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
Ik keek op de website van 30 Day Fitness Challenge en besloot er 2 uit te kiezen die ik komende maand vol ga proberen te houden. Ik heb voor 2 challenges gekozen die mijn redelijk goed lijken vol te houden. Ik ben van plan, als dit goed bevalt, om elke maand een challenge uit te kiezen en die vervolgens een maand vol te houden.
 
 
De challenges die ik gekozen heb voor de komende 30 dagen zijn de 30 Day Plank Challenge en de 30 Day Crunch Challenge. Ik vind het erg spannend en heb er echt zin in om aan te beginnen. Ik ga vanaf morgen met de challenges beginnen. En na een maand schrijf ik weer een artikel met daarin hoe het is bevallen en wat het resultaat is.

Het lijkt me erg leuk als er meerdere mensen zijn die met mij meedoen. Roep je ook elke keer dat je meer wilt gaan bewegen, maar komt er niks van? Zoek dan een challenge uit die bij jou past en doe gezellig mee!
 
Ga je de uitdaging samen met mij aan?
 
 

~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!