donderdag 22 januari 2015

Plog 19 januari


Vandaag weer een plog. Dit is een 'normale' dag uit mijn leven. Het leek me leuk om ook eens zo'n dag te laten zien in plaats van als ik allemaal leuke dingen ga doen. Achteraf weet ik niet of het erg interessant is, maar zelf vind ik het ook altijd leuk om te zien hoe iemand zijn dag indeelt. Geen hele bijzondere dag dus, maar wel hoe bij mij een standaard 'vrije dag' eruit ziet. Benieuwd? Lees dan even verder.


Ik heb eerst de hele ochtend gewerkt. Hier heb ik geen foto's van gemaakt. Eenmaal thuis plof ik lekker op de bank en zet de tv even aan tijdens het eten.


Om tien voor half 2 naar boven om even aan mijn blog te gaan werken.

Mijn bed was ook nog niet opgemaakt, dus dat eerst maar even doen.

Heerlijk mijn Primark pyjama aantrekken.

Mijn bureau was echt een puinhoop en stond echt vol.

Ook dat eerst maar even helemaal clean maken.

Eerst even nog wat artikelen lezen van andere bloggers...

Wat video's terugkijken...

Brandertje aansteken...

Mijn broertje was niet thuis en die heeft een perfecte vloer om product foto's op te maken. Daar stiekem even gebruik van maken.

Nog meer vlogs kijken...

Een tijdje geleden schreef ik een artikel over mijn spulletjes die ik besteld had bij de H&M. Dit pakket is helaas nooit aangekomen. Blijkbaar is hij halverwege ergens kwijtgeraakt. Een groot aantal dingen kwam uit de sale en die zijn nu inmiddels uitverkocht. Zoiets gebeurt mij altijd...

Nog meer vlogs..

Ik probeer de laatste tijd echt veel water te drinken. Ik merk het echt aan mijn huid. Die is zo verbeterd!
 
Ben ik de enige die met mijn vinger in de wax loopt te prikken als hij weer bijna hard is geworden?

En nog meer vlogs haha.

Ik luisterde het liedje van Teske weer eens. Wat een prachtig nummer is dat zeg.

Heerlijk Pilaf eten.


Wat foto's uitzoeken en wat bewerken.

Ik deed braaf mijn oefeningen.

Heerlijk beneden op de bank nog wat tv kijken.

Natuurlijk met wat lekkers erbij. Dit keer koos ik voor een Digestive koekje. Die zijn echt heel erg lekker!

Ook las ik nog wat op mijn ereader. Wel een lekker stukje heb ik uitgekozen haha. Verder was het een heel normaal boek.


Hierna ben ik heerlijk gaan slapen. Ik merk tijdens het schrijven van dit artikel pas dat de camera van mijn telefoon echt flink aan het achteruit gaan is, binnenkort toch maar eens gaan kijken voor een nieuwe telefoon.
 
 
 
~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!