maandag 26 januari 2015

Rituals T'ai Chi: Foaming Shower Gel


Rituals is het merk dat vooral bekend staat om de heerlijke doucheproducten. Toen mijn oma onlangs jarig was kreeg ze veel producten van Rituals. Helaas is ze allergisch voor een stofje wat in de meeste doucheproducten zit. Ik kreeg een heerlijke foam douchegel van haar. Benieuwd? Lees dan even verder.

Ik heb eerder een foam douchegel gehad. Deze was van Vogue en beviel me erg goed. Rituals is toch een wat luxer merk wat betreft doucheproducten en ik was dan ook benieuwd of dit me nog beter zou bevallen dan die van Vogue. 

Verpakking
 
De verpakking ziet er mooi en clean uit. Het geeft een rustige uitstraling en zou zo in een hotelbadkamer kunnen staan. Dat is wel erg leuk, want iedereen wil die luxe en rust natuurlijk ook thuis in de badkamer ervaren.


Ingrediënten

 Gebruik
 
Deze foaming shower gel heet T'ai Chi en heeft de geur van witte lotus en groene thee. Dat klopt denk ik ook wel met de verwachtingen die de verpakking wekt.



De showergel komt uit de flacon als een gel. Een hele stevige gel die al snel verandert in schuin. In vergelijking met de Vogue douchegel die ik al eerder gebruikt heb was deze gel en schuim erg stevig. Het voelt heel erg zacht aan en verdeelt erg makkelijk over je lichaam heen.
 
Aan de geur heb ik even moeten wennen aangezien het wel wat kruidig en onbekend rook. Na het een paar keer gebruikt te hebben is de geur toch wel heel lekker en brengt een soort van rust met zich mee. Je ruikt het zoete van de Lotus in combinatie met de wat kruidige geur van de groene thee.
 
Het is een heerlijk product om mee te douchen en na een douchebeurt kom je helemaal ontspannen uit de douche vandaan. De flacon bevat 200 ml en is verkrijgbaar voor €8,00 in de webshop van Rituals.
 
Welk doucheproduct gebruik jij het liefste?
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!