zaterdag 21 februari 2015

Look Coral



Toen ik van de week een outfit bij elkaar zocht kwam ik op een idee. Die outfit hebben jullie inmiddels al kunnen zien. De make-up is nu aan de beurt. Het leek me leuk om een keer mijn make-up qua kleuren te laten passen bij mijn outfit. De één vindt dat echt een no-go, maar ik zelf vind dat altijd wel mooi. Vandaag dus een look die goed past bij mijn Coral Ibiza outfit. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
 
De look begon ik met een oogschaduwbasis. Hierover verklap ik nog even niets, aangezien er een apart artikel over komt. Vervolgens bracht ik een koraalkleurige oogschaduw aan over mijn gehele bewegend ooglid. De oogschaduw die ik in deze look heb gebruikt heet Bohemian (2e kleur van de onderste rij) en komt uit het showstoppers palette van mijn geliefde merk Sleek.

Toen ik de kleur aanbracht was mijn gehele ooglid fel gekleurd. Ik wilde deze oogschaduw gebruiken voor een wat meer draagbare look. Daarom pakte ik vervolgens mijn blendingbrush en vervaagde deze kleur een beetje.

Vervolgens pak ik een matbruine kleur uit het Oh So Special Palette van Sleek ( 4e kleur van de onderste rij). Deze kleur bracht ik aan in mijn buitenste ooghoek en dit vervaagde ik in mijn crease.

De eyeliner die ik gebruikt heb is de MAC Fluidline in de kleur Dark Majesty. Dit is een mooie zwarte eyeliner met glitters erin. Hierover heb je wellicht al een artikel voorbij zien komen. De donkerbruine kleur bracht ik nog een keer aan en vervaagde hem goed. De koraalkleur bracht ik nog een keer extra aan op de overgang tussen de bruine kleur en de vervaagde koraalkleur. Om het af te maken nog een likje mascara en wat lippenbalsem.

De uiteindelijke look is een redelijke subtiele look, die toch net wat gekleurder is dan mijn standaard 'nude' look. Zo zie je maar dat je ook met een op het eerste oog hele felle kleur een mooie dagelijkse look kunt maken.

Welk palette gebruik jij het liefste voor dagelijkse looks?

 
 
 ~Liefs Sandra

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!