zondag 22 maart 2015

LIJSTJE: 10 dingen waar ik blij van word

Het is weer tijd voor een lijstje. Dit keer een lijstje van de dingen waar ik blij van word. Dit is een beetje geïnspireerd op een artikel van Teske waarin ze allemaal dingen opschreef waar ze dankbaar voor was. Dit is niet helemaal hetzelfde, maar komt ongeveer op hetzelfde neer. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
1. Prachtige beautyproducten. Het klinkt misschien een beetje stom, maar hier kan ik echt blij van worden.
 
2. Lachende mensen. Als ik andere mensen zie lachen word ik ook altijd helemaal vrolijk.
 
3. Tekenfilms zoals Despicable Me, Madagaskar, Frozen enzovoorts.
 
4. Spontane acties. Het hoeft echt niks groots te zijn, maar spontane dingen vind ik altijd erg leuk.
 
5. Lieve berichtjes krijgen.
 
6. Lekker Italiaans eten.
 
7. Bekende liedjes op de radio waarbij je keihard mee kunt zingen.
 
8. Ze zeggen altijd dat geld niet gelukkig maakt, toch ben ik ook altijd erg blij als mijn salaris weer gestort is.
 
9. Leuke dingen doen zoals naar de stad gaan, schaatsen, zwemmen, naar de bioscoop.
 
10. Nieuwe reacties op mijn artikelen. Ik lees echt elke reactie en bij elke nieuwe reactie zit ik met een smile van oor tot oor, omdat ik het zo leuk vind dat jullie de moeite nemen om te reageren.
 
Dit waren 10 dingen waar ik blij van word. Natuurlijk ben ik ook benieuwd waar jij blij van wordt. Laat dat zeker even achter in een reactie.

Waar word jij blij van?

 

~Liefs Sandra

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook echt dol op Italiaans eten. Leuk artikel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel. Ik word ook echt blij van mooie beautyproducten haha.

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!