maandag 2 maart 2015

Paris Memories: Kohl Eye Pencil

 
Bij de Big Bazar kijk ik altijd even bij het make-up gedeelte of er weer nieuwe dingen waren. Dit keer kwam ik een aantal leuke oogpotloden tegen van Paris Memories. De eyeliner die ik eerder van dit merk testte beviel heel goed, dus ik was benieuwd hoe deze potloden waren. Lees even verder als je wilt weten of deze potloden goed bevallen.

 
Verpakking
 
De potloden zien er stuk voor stuk erg goed uit. Ze voelen erg luxe wat ook te danken is aan de matzwarte verpakking met witte opdruk. Er is de moeite genomen om het uiteinde van het potlood dezelfde kleur te maken als het potlood. Hierdoor kan je gemakkelijk de goede kleur terugvinden tussen alle potloden met zwarte omhulsels. Zelfs het plastic dopje dat op het potlood zit voelt stevig. Er waren een aantal verschillende kleuren verkrijgbaar. Ik heb gekozen voor de drie donkerste kleuren. Er waren ook een aantal wat lichtere kleuren zoals grijs en wit als ik me niet vergis, maar lichte kleuren oogpotlood gebruik ik nooit.

 
Kwaliteit
 
De potloden zijn zacht van structuur, maar wel stevig genoeg om er gemakkelijk een lijntje mee te trekken zonder dat de punt afbreek. De potloden zijn stuk voor stuk erg goed gepigmenteerd en dat verbaast me voor zulke goedkope oogpotloden.

 
Swatches
 


Het eerste potlood dat ik meenam was een standaard zwart oogpotlood. Goed gepigmenteerde romige zwarte oogpotloden kan je naar mijn mening nooit genoeg hebben. Tot voorkort gebruikte ik een kohl kajal van Catrice wat erg goed beviel. Toch wordt Catrice steeds duurder en dat oogpotlood ging ook erg snel doordat het zo romig was. Een vergelijkbare variant die nog minder dan de helft daarvan kost ik altijd welkom. Het potlood is echt diepzwart en dat ik wat ik altijd zoek in een zwart oogpotlood.
 

De tweede kleur die me gelijk opviel was een prachtige marineblauwe kleur met de naam Electric Blue. Ook dit potlood is goed gepigmenteerd en brengt gemakkelijk aan. Het is geen hele donkerblauwe kleur, maar dat vind ik juist mooi. Zo valt de kleur net wat meer op als je het als eyeliner hebt aangebracht.
 


De laatste kleur is een mooie donkerbruine kleur. Dit is een stuk minder hard dan zwart en ideaal voor dagelijks gebruik. Dit potlood heet Hot Chololate en is het perfecte potlood als je wel wat make-up wilt gebruiken, maar niet te zichtbaar.
 
Ik was al erg tevreden over Paris Memories, maar na deze fijne producten ben ik echt enthousiast. Dit merk krijgt het voor elkaar kwalitatief goede producten te maken voor heel weinig geld. Deze oogpotloden kosten €0,99 per stuk en zijn o.a. verkrijgbaar bij Big Bazar.
 
Ken jij dit merk al? Zo ja, welke producten zijn nog meer aan te raden?
 
 
 
 

~Liefs Sandra

3 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!