donderdag 16 april 2015

CB 12: Mondspoeling en Boost kauwgom


CB12 kende ik al wel qua merk, maar de producten ervan had ik nog nooit gebruikt. Ik kreeg een pakketje opgestuurd met twee producten van CB12 erin die ik maar al te graag wilde proberen. Iedereen wil toch verzekerd zijn van een frisse adem? Benieuwd? Lees dan even verder.

 Mondspoeling
Het eerste product is een product waar CB12 bekend om staat: de mondspoeling. Mondspoeling gebruikte ik eerlijk gezegd nooit, omdat de mondspoelingen die ik geprobeerd had bijna niet in je mond te houden waren. Het is een mondspoeling die makkelijk in gebruik is door de doseer dop. Daarnaast is hij niet extreem sterk qua smaak, waardoor je de minuut eenvoudig vol kunt houden. Het resultaat is een heerlijk fris gevoel in je mond, waarmee je verzekerd bent van een goede adem.


Boost Kauwgom
 

" De tweelagen technologie van CB12 boost combineert kauwgom met actieve ingrediënten. De adem krijgt een boost en de mondgezondheid wordt bevorderd. "

Het tweede product dat ik ontving is een nieuw product. Dit zijn kauwgompjes zodat je onderweg ook verzekerd bent van een frisse adem, als je niet de mogelijkheid hebt om je tanden te poetsen. Als ik bijvoorbeeld op mijn werk gegeten heb pak ik altijd wel een kauwgompje of een pepermuntje, maar dan heb ik niet het gevoel dat ik echt een frisse adem heb. Deze kauwgom heeft twee lagen en is suikervrij. Daarnaast zorgt het ervoor dat je gelijk een fris gevoel hebt in je mond, wat vergelijkbaar is met het gevoel als je je tanden net gepoetst hebt. De kauwgom zorgt ervoor dat je veel speeksel aanmaakt waardoor de werkende ingrediënten van de kauwgom gelijk in je gehele mond terecht komen en ze hun werk kunnen doen. Het is uiteraard niet net zo fris als het resultaat na het gebruiken van mondspoeling, maar voor onderweg om even gauw te gebruiken is het ideaal. De voornaamste werkzame stoffen voorkomen een slechte adem en gaatjes, verminderen tandplak en versterken je tanden.


Prijzen

- Mondspoeling 250 ml € 13,30
- Boost Kauwgom € 4,95
 

Ik ben erg te spreken over deze twee producten. De kauwgom is ideaal voor onderweg om even snel te gebruiken als je toch verzekerd wilt zijn van een frisse adem. De mondspoeling voelt nog frisser aan en zorgt voor een extreem frisse adem.

Gebruik jij mondspoeling?




~Liefs Sandra  


2 opmerkingen:

  1. Interessant! Ik gebruik zelf soms mondspoeling maar deze producten kende ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik zelf ook altijd mondspoeling (en kauwgum zit standaard in mijn tas, zo fijn). Het merk kende ik niet trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!