vrijdag 17 april 2015

Look: Cute Pink

De laatste weken draag ik vrijwel alleen felle kleuren lipstick, als ik lipstick draag. Vandaag had ik echt zin in een lief zachtroze kleurtje. Dit combineerde ik met een lichte paarse ooglook en een winged eyeliner. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
Als eerste bracht ik op mijn lippen een lippotlood aan van Essence in de kleur 12 Wish Me A Rose. Dit is een lieflijk roze kleurtje en lijkt veel op Frozen Rose van Catrice, maar aangezien die niet meer verkrijgbaar is probeer ik die te bewaren totdat ik een goede opvolger gevonden heb. Met dit lippotlood omlijnde ik mijn lippen eerst om ze vervolgens helemaal in te kleuren. Hier overheen bracht ik een stay with me longlasting lipgloss aan van Essence in de kleur Me And My Icecream. Hierdoor wordt de kleur nog wat feller en door de glans valt het net wat meer op. 

Voor mijn ogen gebruikte ik een palette van No.7 in de kleur Smoky Rose Quad. Hiermee maakte ik een koele subtiele paarse ooglook. Op mijn gehele bewegend ooglid bracht ik als eerste een paarse kleur aan. De lichtroze kleur uit het palette bracht ik aan in mijn binnenste ooghoek. De donkerste kleur uit het palette bracht ik aan in mijn buitenste ooghoek. Ook zette ik deze kleur lichtjes aan in mijn crease, om het vervolgens met een blending brush allemaal goed in elkaar over te laten lopen. De lichtere paarse kleur bracht ik nog een keer opnieuw aan op mijn bewegend ooglid en met een schuin afgesneden kwastje bracht ik hem ook aan onder mijn wimperrand.
 
Met mijn favoriete zwarte eyeliner maakte ik een wing. Overigens is dit een van de weinige eyeliners waarmee ik een wing kan zetten. Blijkbaar licht het aan het kwastje dat een eyeliner heeft, maar met sommige kan ik het gewoon echt niet. De I Love Extreme Crazy Volume Mascara van Essence bracht ik als laatste aan.
 
De uiteindelijke look is een redelijk neutrale look geworden met zachtroze lippen. Hoewel ik zelf niet zoveel babyroze lipstick draag, vind ik dit toch ook wel leuk voor een keer.
 
Als je moet kiezen, zou je dan elke dag zachtroze lipstick dragen of juist een felroze?
 
 
 
 
~Liefs Sandra

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!