maandag 11 mei 2015

BUDGETTIP: Sportkleding Action

Altijd als ik bij de Action kom snuffel ik even rond op zoek naar nieuwe dingen. Normaal gesproken sla ik bepaalde gangpaden over. Per toeval kwam ik bij de kleding terecht en zag daar ook sportkleding liggen die er toch wel erg leuk uit zag. Benieuwd? Lees dan even verder.

 
Ik wist eerlijk gezegd niet dat de Action sportkleding verkocht en normaal gesproken loop ik altijd met een grote boog om de kleding schappen. Toch viel mijn oog erop en ik was dan ook erg verbaasd wat voor leuke sporttops ze verkochten. Uiteindelijk na wat twijfelen nam ik er twee mee.
 
De tops zijn gemaakt van een lekkere zachte elastische stof. Hierdoor zit het lekker luchtig en schuurt het niet. Ze zijn redelijk aan de lange kant. Hier moest ik wel even aan wennen, maar op bijvoorbeeld een hardlooplegging is het ideaal. Hierdoor hoef je niet constant aan je shirt te trekken omdat hij opkruipt. Dat heb ik wel met sommige hemdjes die ik tijdens het hardlopen gedragen heb. De top is nauwsluitend was ik zelf wel erg fijn vind. Tijdens het hardlopen moet alles gewoon strak zitten en niet bij elke stap om je lijf heen slobberen. Mijn oortjes blijven nu ook veel beter zitten. Ik doe ze altijd onder mijn shirt, maar doordat de vorige hemdjes wat losser zaten en constant bewogen trok ik mijn oortjes steeds uit en als er iets vervelend is is het half rennend wanhopig proberen je oortjes terug te stoppen.
 
De sporttops die ik zag waren verkrijgbaar in vier leuke printjes. Als eerste koos ik een grijs met zwarte top uit in een slangenprint. Op de foto stond deze top met een felroze stiksel aan de zijkant. Eenmaal thuis bleek dit een zwart stiksel te zijn. Dit vond ik wel een beetje jammer, maar alsnog is het een leuke top.
 
De tweede top heeft fellere kleuren. Normaal gesproken wil ik zo min mogelijk opvallen tijdens het hardlopen, maar voor deze top maak ik graag een uitzondering. Hij heeft een stoer patroontje met zwart roze en koraal. Het is lekker vrolijk en als sporttop kan dat wel toch?

Het is een nauwsluitende strechy top die verkrijgbaar is vanaf maat S tot en met maat XL. Zelf heb ik maat S gekozen die voor het mooie nog wel iets strakker had gemogen, maar ondanks dat zitten ze wel erg lekker.
 
Deze sporttops zijn verkrijgbaar bij de Action voor €3,98 wat echt geen geld is voor hemdjes met zo'n leuk patroontje die ook nog eens lekker zitten. Ik ben fan en ga de Action zeker in de gaten houden voor nog meer sportkleding.
 
Welke winkel kun je me nog meer aanraden voor budget sportkleding?
 
 
 
~Liefs Sandra
 
beautybySandra