woensdag 27 mei 2015

SUMMER: Must Haves

Summer Must Haves Nu de zomer weer in zicht is met al dat lekkere weer leek het me leuk om een lijstje op te stellen met de must haves voor de zomer. Producten die echt niet mogen ontbreken in je kledingkast. Benieuwd of je alles al in huis hebt of toch nog even moet gaan shoppen? Lees dan even verder.
 
Jurkje Loavies €44,95 - Als eerste natuurlijk een zomers jurkje met allemaal zomerse kleurtjes. Dit jurkje vind ik echt geweldig! Fris, fruitig, speels en toch classy. Perfecte combi dat strakke lijfje in combinatie met het losse luchtige onderkantje.
 
Bikini Shoppingstyle €29,95 - Een bikini mag ook niet ontbreken. Dit exemplaar zie je deze zomer veel voorbij komen. Felle zomerse kleurtjes in combinatie met de strakke zwarte belijning. De oorspronkelijke bikini is van Triangl, maar aangezien die redelijk aan de prijs zijn een wat goedkopere versie. Die felroze kleur samen met dat zwart, waauw!
 
Sandaaltjes H&M €19,95 - Eindelijk worden ook je voetjes weer losgelaten. Ze mogen weer tevoorschijn komen in slippers en sandaaltjes. Deze sandalen van de H&M zijn qua kleur redelijk basic waardoor ze overal bij passen. De ruches/sliertjes maken de schoen speels en doen me denken aan die leuke korte laarsjes waarvan ik de naam vergeten ben.... Iemand die het weet?
 
Lipstick Milani €9,50 & Nagellak Essie €9,99 - In de zomer mag ik eindelijk mijn felle lipsticks en zomerse kleurtjes nagellak weer tevoorschijn toveren. Daarom mogen beide producten absoluut niet ontbreken. De lipstick kan niet fel genoeg zijn en de nagellak eigenlijk ook niet. Toch vind ik op z'n tijd een minty nagellak ook erg mooi. Zo'n kleurtje staat toch altijd een stuk beter als je al wat bruiner bent geworden.

Zonnebril New Look €9,99 - Niets is vervelender dan constant met je ogen moeten knijpen omdat je tegen de zon in kijkt. Natuurlijk heeft iedereen wel een aantal oude zonnebrillen thuis liggen, maar een fris nieuw exemplaar is natuurlijk nooit verkeerd. Deze zomer zie je heel veel wat grotere ronde zonnebrillen in natuurlijke kleuren.

Strandtas H&M €12,99 - Als laatste mag een grote strandtas ook niet ontbreken. Ik loop altijd te klooien met een plastic tas omdat mijn tas niet groot genoeg is om mijn handdoek ook nog in te doen. Deze strandtas ziet er onwijs leuk uit en er past ook nog eens lekker veel in.

Dit waren de items die je voor deze zomer in huis moet hebben. Zelf ben ik nog steeds op zoek naar een paar sandaaltjes en een zonnebril die me leuk staat. Dat blijkt nog best een lastige opgave!

Wat is jouw summer must have?



~Liefs Sandra
 
beautybySandra

2 opmerkingen:

  1. Oeijjjj, dat jurkje is wel echt super schattig om te zien, echt heel erg leuk!....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn artikel bedankt voor het delen liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!