donderdag 18 juni 2015

FASHIONSHOW: Labee à Porter Summer '16



Onlangs ontving ik een leuke uitnodiging voor mijn eerste echte fashioshow. Dinsdagavond was het eindelijk zover. Ik en mijn schoonzusje gingen op weg naar de fashionshow van Labee à Porter in Rotterdam. Benieuwd? Ik geef in dit artikel een kleine sfeerimpressie dus lees dan zeker even verder.
 


































 




 We hebben echt een top avond gehad! Het was echt een hele bijzondere gewaarwording. We hadden allebei nog nooit een modeshow meegemaakt en het was toch wel erg leuk om allemaal te zien. Het gehele pand was prachtig aangekleed, er stonden mannen met ontblote bovenlichamen, vazen met snoep waar je je eigen snoepzakje kon scheppen, een ijscokraampje en er was zelfs een fotohokje waar je met leuke accessoires ter plekke op de foto kon. In de show zag je vooral veel pasteltinten voorbij komen en dan specifiek zachtgeel. De kledingstukken waren allemaal wat wijder qua vorm en ook aan de flaired jeans moesten we geloven. Ben je benieuwd geworden naar de kledingstukken van Labee à Porter? Neem dan even een kijkje op de website.

Was jij al bekend met dit merk?



~Liefs Sandra
 
Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!