woensdag 17 juni 2015

OUTFIT: Is Simple The Best?

 
De zomer lijkt nu toch echt aangebroken te zijn. Ik kon eindelijk weer een korte broek aan en heb daar dan ook zeker gebruik van gemaakt. Mijn witte pootjes gingen eindelijk het daglicht weer zien en mijn sokken verruilde ik voor een paar slippertjes. Benieuwd? Lees dan even verder.




Top: H&M / Short: H&M / Slippers: Primark / Zonnebril: H&M / Ketting: Juwelier / Armbandje: Festival Intents / Horloge: Tommy Hilfiger.



De uiteindelijke outfit is redelijk basic. Met dat warme weer wil ik juist niet teveel poespas en pak ik toch het liefste een gemakkelijke outfit uit de kast.  Aan dit lekkere weer kan ik wel wennen! Eindelijk kan ik mijn zomerse jurkjes en korte broekjes weer tevoorschijn halen.
 
Wat draag jij het liefste als het echt warm is buiten en wat juist niet?
 
 
 
 
~Liefs Sandra

Follow

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk outfit. Lekker basic inderdaad, maar het staat je super. Ik moet ook nog steeds een keer een streepjes shirt kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit lekker casual!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk casual en het staat super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt een prachtig figuurtje ik hou van casual ik pak ook altijd dit soort items!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zonnebril staat je echt leuk! En streepjes zijn altijd goed haha :) Als het warm is, heb ik het liefst iets wijds aan zodat niets aan mijn lichaam gaat plakken haha. Maar ik heb het niet zo snel warm eigenlijk haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!