maandag 29 juni 2015

HANDCRÈME: Yusea Caring Handlotion




Net zoals dagcrème is handcrème ook zo'n product dat ik vroeger nooit gebruikte. Ik krijg alleen wel echt kippenvel van ruwe en droge handen, maar heb er ook een hekel aan om een tijd met enorm vette handen te lopen. Ik kwam een wat dunnere handcrème van het merk  Yusea tegen bij de Action. Ik nam hem mee om uit te proberen. Benieuwd? Lees dan even verder.

De Ingrediënten

De verpakking

De crème zit verpakt in een tube met een dopje die je er gemakkelijk omhoog kunt klikken. Zelf heb ik bij handcrème altijd dat ik heel de pot eronder smeer omdat ik het deksel er nog op moet draaien, daar heb ik hier gelukkig geen last van. De tube is qua vormgeving erg basic. Het is een simpele witte tube met een opdruk, maar dat is prima, het gaat uiteindelijk om de inhoud.


De geur

In de winkel had ik al vluchtig aan wat handcrèmes geroken en had uiteindelijk deze gekozen omdat hier de minst sterke lucht aan zat. Dat was ook zo, totdat ik het eenmaal op mijn handen had gesmeerd. Aan deze crème zit een limoen smaak, dat hoort het voor te stellen. De geur is redelijk chemisch en niet echt mijn ding. Gelukkig is de crème snel ingetrokken en ruik je er daarna niks meer van.

Voor gebruik

Na gebruik


Het product & de werking


Ik ben zelf handcrème in een pot gewend. Doordat deze in een tube zit is hij een stukje dunner. Hierdoor is hij wel minder vet, wat ik erg fijn vind. De handcrème brengt gemakkelijk aan en doet me denken aan bodylotion qua textuur. Doordat hij wat dunner is kan je hem gemakkelijk uitsmeren en trekt hij ook een stuk sneller in. Je merkt wel dat hij wat minder voedend is. Je handen voelen iets minder lang gevoed en zacht aan, maar dat is de afweging die je maakt. Smeer je wat vaker of zit je liever wat langer met vette handen te wapperen totdat ze ingetrokken zijn en je weer wat aan kan raken. Zelf smeer ik liever wat vaker.

Over deze handcrème ben ik niet enorm enthousiast. Hij werk opzich prima, trekt snel in, is daardoor niet erg voedend en de geur vind ik ook niet echt heel lekker. Deze handcrème is verkrijgbaar bij de Action voor € 0.79, wat een prima prijsje is.

Welke handcrème gebruik jij het liefste?




~Liefs Sandra 
 
Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!