zondag 21 juni 2015

TAG: 50 Fun Question Tag

De 50 Fun Question Tag kwam ik onlangs op een aantal blogs tegen. Het is een Tag met allemaal onzinnige en nuttelozen vragen, maar daarom erg leuk om te lezen en te beantwoorden. Bereid je dus maar voor op 50 bijzondere vragen die je in eerste instantie niet zal verwachten. Benieuwd? Lees dan even verder.

 
1. Laat je de deuren van je kledingkast open of doe je die netjes dicht?
 Je zou denken waarom laat je ze open staan, maar ik heb een wand in mijn kamer met schuifdeuren en als ik wat gepakt heb laat ik hem soms nog wel eens open staan. Dit is iets waar ik mijn ouders het meeste over hoor klagen... Oepsss.
 
2. Neem je shampoo en andere spullen mee van de hotelkamer?
Nee eigenlijk niet. Behalve als producten echt super lekker ruiken en het mini's zijn, dan wil ik het nog wel eens meenemen.
 
3. Slaap je met je dekbed ingestopt of hangt deze los?
 Als ik hem opmaak stop ik hem altijd helemaal in. Zodra ik in bed ga liggen trek ik hem los en vouw ik hem als het ware om mijn voeten heen zodat mijn voeten op de onderkant van het dekbed liggen waardoor je voeten helemaal ingestopt zijn. Hoezo koukleum..
 
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
 Eh, nee. Wat moet ik ermee haha?
 
5. Gebruik je graag post its?
 Op mijn werk gebruik ik het wel heel veel, thuis gebruik ik liever mijn notitieboekje.
 
6. Spaar je Airmiles en zo ja, heb je ze ooit wel eens gebruikt?
 Nee ik spaar ze niet. Dit komt omdat ik nog thuis woon en mijn ouders boodschappen doen. Mijn ouders sparen ze wel en mijn broertje maakt daar mooi gebruik van door naar de Efteling te gaan van de punten die mijn moeder zo hard gespaard heeft.
 
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Wat is dit voor een vraag zeg? Het liefste door geen van beide, maar als ik moet kiezen doe dan maar door een beer. Met een beetje geluk sturen ze Robijntje op me af :)
 
8. Heb je sproeten?
 In de zomer krijg ik altijd een paar sproetjes op mijn neus en op mijn wangen.
 
9. Lach je als je door hebt dat iemand een foto van je maakt?
 Het ligt eraan wie de foto maakt. Meestal als het onverwacht is draai ik me snel om haha.
 
10. Waar kan je je kapot aan ergeren bij anderen?
 Mensen die de hele dag lopen te klagen of juist overdreven vrolijk en nep doen.
 
11. Tel je je stappen weleens als je aan het lopen bent?
 Uh, zijn er mensen die dit doen? Ik in ieder geval niet, dat kost me teveel moeite.
 
12. Heb je wel eens in de stuiken geplast?
 Ik zal het vast een keer gedaan hebben, maar ik kan het me niet meer herinneren. Het is dus al een tijdje geleden.
 
13. Ook wel eens gepoept dan?
 Hahah euh nee. Lekker fris zo zonder wc papier. Het ultieme oergevoel met bladeren bahbah.
 
14. Dans je wel eens zonder muziek?
 Soms als ik er zelf bij zing. Dat kan je geen muziek noemen toch?
 
15. Kauw je op je pen?
 Nou nee, dat vind ik er zo vies uit zien, van die afgekloven pennen.
 
16. Met hoeveel mensen ben je naar bed geweest deze week?
 Geen een ik heb heel de week alleen geslapen ;)
 
17. Heb je een één- of tweepersoonsbed?
Een eenpersoonsbed. Het liefste heb ik een tweepersoonsbed, maar mijn kamer is zo ingedeeld dat als ik een tweepersoonsbed erin zou zetten ik op z'n zij klem tussen mijn bureau en bed zou moeten lopen. Als mijn vriend blijft slapen leg ik altijd twee matrassen op de grond neer.
 
18. Wat is je favoriete nummer van deze week?
Hoewel ik meer van de Engelstalige muziek ben vind ik het nieuwe nummer van Ali B wel erg mooi. Het refrein is iets wat je makkelijk kunt onthouden en snel mee kunt zingen. Het liefste blèr ik het liedje de tweede keer dat ik hem hoor al mee.
 
19. Vind je het kunnen als mannen roze dragen?
Ja, al ligt het er wel aan wie het aantrekt.
 
20. Kijk je vaak naar tekenfilms?
Jaaa, ik vind het geweldig!
 
21. Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt?
Hmm, ik zou het echt niet weten.
 
22. Waar zou je waardevolle bezittingen verstoppen als je ze zou hebben?
Al zou ik ze hebben zou ik het niet zeggen. Dan zijn ze niet meer verstopt :P
 
23. Wat drink je bij het avondeten?
Ik drink eigenlijk niet tijdens het eten. Als ik het wel doe dan is het een koud glas water.
 
24. Welke saus eet je bij je kipnuggets?
Uh, niks, ik lust geen kipnuggets haha.
 
25. Wat is je favoriete eten?
Alles wat maar Italiaans is. Volgens mijn moeder had ik in Italië geboren moeten worden.
 
26. Welke films kan je eindeloos blijven kijken?
Geen één eigenlijk. Ik heb er een hekel aan om films meer dan één keer te kijken. Frozen is een uitzondering die kijk ik regelmatig met mijn oppaskindjes.
 
27. Wie heb je als laatst gekust?
Mijn vriend.
 
28. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee, ik zat op K3 dansen...
 
29. Zou je ooit naakt poseren in een blad?
Dat is iets wat ik nooit zou doen. Daar ben ik veel te onzeker voor.
 
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief met de hand geschreven?
Eén echte brief? Dat kan ik me niet echt herinneren. Waarschijnlijk ergens in de brugklas als ik niet mocht praten tijdens de les. Briefjes laat ik wel regelmatig achter.
 
31. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet controleren?
Ooit heb ik het een keer geleerd tijdens het rijlessen, nu bijna een jaartje geleden. Dit doe ik eigenlijk nooit. Handig zo'n vader die automonteur is :)
 
32. Ooit een verkeersboete gehad voor overtreding van de maximum snelheid?
Nog niet, al rijd ik wel regelmatig ietsjes te hard. (Niet veel)
 
33. Ooit zonder benzine gestaan?
Nee, maar heb mijn auto nog maar een half jaartje. Ik tank het liefst al als mijn tank nog half vol is.
 
34. Wat eet je het liefste op brood?
Ik eet vrijwel geen brood meer, maar Nutella of vlokken vind ik zo nu en dan wel erg lekker.
 
35. Wat eet je het liefst als ontbijt?
Als ontbijt eet ik altijd een beschuitje met Nutella en daar kan ik oprecht van genieten.
 
36. Hoe laat ga je meestal naar bed?
Vaak is de planning rond half 11, maar dan wil ik nog even een artikel afschrijven en is het zo weer half 12.
 
37. Ben je lui?
Dat komt vrij weinig voor. Nu ik mijn werk en blog heb, heb ik geen tijd om lui te zijn haha. Ik heb wel regelmatig dat ik 's avonds erg moe ben en in het weekend soms tegen mijn vriend aan in slaap sukkel.
 
38. Wat was je favoriete outfit tijdens verkleedpartijtjes toen je klein was?
Ik wilde altijd als hond. Ken je die honden en katten verkleedpakjes nog?
 
39. Wat is je sterrenbeeld volgens de Chinese horoscoop?
*zoekt het op* Lekker dan, van alle dieren die de chinese horoscoop kent ben ik een varken hahah.
 
40. Hoeveel talen spreek je?
Nederlands, Engels en misschien dat ik nog wat Duitse woorden uit mijn strot krijg als het echt moet.
 
41. Heb je een abonnement op een krant of tijdschrift?
Nope.
 
42. Speelde je vroeger liever met poppen of met autootjes?
Poppen vond ik geweldig! Barbies had ik daarentegen helemaal niks mee.
 
43. Ben je eigenwijs?
Soms, misschien een beetje.
 
44. Dr. Phil of Oprah?
Ik vind het allebei echt niks..
 
45. Heb je ooit een soap serie gevolgd?
Ik volg(de) eigenlijk vrijwel alleen GTST en kijk op tv gewoon wat er voorbij komt en me wat lijkt.
 
46. Heb je hoogtevrees?
Nee echt totaal niet. Dat had ik al als klein kind, al zette je me ergens op z'n kop in dan hoorde je me nog niet.
 
47. Zing je in je auto?
Jaa, het liefst zo hard mogelijk!
 
48. Dans je onder de douche?
Nee, ook nog nooit geprobeerd.
 
49. Dans je in je auto?
Een beetje, vooral met mijn hoofd. Mijn handjes blijven netjes aan het stuur.
 
50. Heb je ooit een pistool gebruikt?
Een waterpistool haha.

Pff, dat waren alle vragen weer. Het waren er uiteindelijk toch nog een stuk meer dan ik dacht. Heb je alle antwoorden gelezen of ben je halverwege afgehaakt? Van wie de tag is kan ik niet achterhalen. Als je het weet laat het dan even in de reacties achter!



~Liefs Sandra
 
Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!