donderdag 23 juli 2015

Bezoekje aan de kapper



Naar de kapper gaan was iets waar ik vroeger altijd een hekel aan had. Ze luisterde nooit naar me en ik kwam altijd met een stuk minder haar thuis dan de bedoeling was. Toch was het echt hard nodig om weer naar de kapper te gaan en ik was eigenlijk wel toe aan iets nieuws. Benieuwd? Lees dan even verder.

Mijn schoonzusje is aan het leren voor kapster en heeft nu net haar eerste stageperiode gelopen bij een kapsalon in De Bosch. Ze had een model nodig om op te knippen, uiteraard onder begeleiding. In eerste instantie vond ik het een beetje eng, maar wat maakt het ook uit. Ze knipt onder begeleiding en een andere kapster knipt het uiteindelijk nog wat bij. 
before
After
Afgelopen week reisde ik naar Den Bosch af om model te zitten. Het was een hele leuke ervaring. Op het moment dat alles steeds uitgelegd wordt kom je er pas achter hoeveel techniek erachter zit en dat je op heel veel dingen moet letten. Uiteindelijk heb ik maar liefst 3 uur in de stoel gezeten, maar het resultaat mocht er zijn. Op de bovenste foto was mijn haar gekruld en dat vind ik er toch wel heel erg mooi uit zien. Voor mijn verjaardag wil ik dan ook een goede krultang vragen. Mijn haar was echt zo dood als en pier en pluisde constant, ik ben blij dat het er nu een stuk gezonder uitziet.


Ik ben echt heel blij met het eindresultaat. Het staat een stuk vlotter en het voelt ook veel lekkerder aan. De kapsalon waar ik ben geweest heet X-Point kappers en de kappers die er werken zijn echt hele leuke mensen en zeer getalenteerd! Als je uit de buurt komt zou ik het zeker aanraden om er eens een keer langs te gaan.
Wissel jij regelmatig drastisch van coupe of laat je het toch vaak in hetzelfde model knippen?



~Liefs Sandra
Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!