vrijdag 24 juli 2015

LOOK: Easy & Quick

Ik heb al wel eens artikelen geschreven over snelle make-up looks, maar sinds kort heb ik ook nog een andere methode. Voor mijn ogen heb ik dan enkel nog een oogpotlood en mascara nodig. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
Voor deze look heb ik de volgende producten gebruikt:

- Bruin oogpotlood van Paris Memories in de kleur Hot Chocolate
- Essence I Love Crazy Volume Mascara
- Blush Action in de kleur Rosewood
- Wenkbrauwpotlood Catrice
- Oogschaduwbasis Catrice
- Lipstick Essence in 03 Come Naturally
 
De look is heel simpel te maken. Als eerste breng ik wat oogschaduwbasis aan. In dit geval gebruik ik alleen maar oogpotlood en dat trekt erg in de lijntjes als je geen basis gebruikt. Met het bruine oogpotlood trek je gewoon een eyeliner zoals je dat normaal gesproken ook zou doen. Het hoeft helemaal niet netjes, want daar zie je straks toch niets meer van. Vervolgens pak je een puntige stevige kwast. Hiermee ga je zachtjes over het bruine lijntje heen net zolang totdat het mooi vervaagd is.
 
Als dat gedaan is heb je het grootste gedeelte van de look al gemaakt. Met een wenkbrauwpotlood teken ik mijn wenkbrauwen bij en ik breng nog wat mascara aan op mijn wimpers. Ook mijn onderwimpers zet ik wat steviger aan. Een oudroze blush van de Action breng ik aan op mijn wangen om ze wat meer kleur te geven. Als allerlaatste breng ik een mooie oudroze lipstick van Essence aan.


De uiteindelijke look ziet er compleet uit terwijl je er bijna geen tijd aan kwijt bent geweest. Dat wil iedereen toch? (verbrand neusje, oepss)

Wat gebruik jij als je snel een make-up look wilt aanbrengen?



~Liefs Sandra
 
Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!