zondag 26 juli 2015

HARDLOPEN: Update #4 - Ups & Downs



Inmiddels zijn we weer twee weken verder en het is dus weer tijd voor een nieuwe hardloop update. Dit waren twee weken met grote ups en downs. Ook gingen mijn net nieuwe schoenen terug en kreeg ik weer nieuwe die ik opnieuw in moest lopen. Benieuwd hoe de afgelopen twee weken me zijn afgegaan? Lees dan even verder.

De eerste paar keer van de eerste week gingen enorm goed. Ik had een stuk minder stops nodig en ik leek wel te vliegen. Dit deed me echt enorm goed. Helaas gingen de keren daarna een stuk minder goed. Ik heb een paar keer overdag gelopen en had erg last van de warmte en de wind. Ik heb ook geprobeerd om hard te lopen met een flesje water in mijn hand, maar dat was niet zo'n succes.
 
Ik kwam erachter dat de hardloopschoenen die ik nog maar net had al een gaatje hadden op een nogal ongewone plek. Ik ging met de schoenen terug naar de winkel en kreeg daar gelijk een nieuw paar en gelukkig ook nog dezelfde. Het jammere is wel dat deze helemaal opnieuw ingelopen moesten worden en daar heb ik wel wat last van gehad.
 
Deze week ben ik ook weer begonnen met mijn buikspieroefeningen. Ik merkte tijdens het hardlopen dat ik het daar vaak niet meer door trok. Ik zocht op Youtube een aantal filmpjes op en trainde zo'n 15 tot 20 min mijn buikspieren. Daar heb ik nog wel een aantal dagen spierpijn van gehad, maar dat is het allemaal hopelijk waard.
 
Vanaf de volgende update wil ik een overzicht geven per keer dat ik hardgelopen heb in een overzichtelijk schemaatje. Zo zie je, hopelijk, in een oogopslag de voortgang en hoef je geen hele lappen tekst meer te lezen.
 
Ik baal erg van dit dipje zeker omdat het een week geleden echt enorm goed ging. Hier heeft iedereen waarschijnlijk wel eens last van en ik ben van plan deze weken vooral 's ochtends te rennen. Ik heb er weer helemaal zin in en hopelijk heb ik over twee weken veel beter nieuws!

Iemand nog goede tips?



~Liefs Sandra
 
Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!