zaterdag 25 juli 2015

FAVORIETEN: 5x Zomerse Lipkleuren






In korte tijd ben ik van een verslaving aan oogschaduw overgegaan op lipproducten. Een felle lipkleur kan je uitstraling enorm veranderen. Nu de zomer weer aangebroken is zijn felle lipkleuren veel draagbaarder. Ik zette mijn vijf favoriete zomerse lipkleuren voor je op een rijtje. Benieuwd? Lees dan even verder.


De eerste kleur is gelijk de felste van allemaal. Het is een knalroze lipstick van Essence in de kleur Blush My Lips. Zo'n soort kleurtje staat echt geweldig als je al wat bruiner bent geworden. Dat is nu helaas nog niet het geval, maar alsnog vind ik hem echt prachtig.

Het volgende lipproduct is ook een redelijk fel kleurtje. Dit is een roze/koraalachtige lipbalm van Hema in de kleur 6. Dit is een product dat je gemakkelijk aan kunt brengen en dat je lippen ook nog eens verzorgt.

Dit roze lippotlood van Essence is helemaal geen fel kleurtje. Ik kocht hem een tijdje geleden en was gelijk verliefd op de kleur. Het is een oudroze/nude lippotlood (07 Cute Pink) dat vrijwel iedereen erg mooi staat. Het is dan wel geen opvallende kleur, maar een subtiel lieflijk kleurtje is soms ook wel erg mooi.

De lipsticks van de Action zien er in eerste oogopslag niet al te best uit, toch zitten er mooie kleurtjes tussen. Zo ook deze roze lipstick (Lemonade Pink). Hij is bij lange na niet zo fel als die van Essence, maar dat is juist het mooie aan deze lipstick. Het is een mooi zomers kleurtje, maar is niet zo schreeuwerig als die van Essence.

De laatste lipstick is ook een lipstick van Essence. (Sorry, dat is nou eenmaal het merk waar ik veel lipproducten van heb ) Dit is een kleur die eigenlijk altijd favoriet is: Wear Berries. Het is een paarse lipstick, waar je van moet houden. Persoonlijk vind ik het echt geweldig. Helaas is deze niet meer verkrijgbaar, dus ik moet op zoek naar een goede opvolger. Het is een mooi en bijzonder kleurtje dat zeker een aanvulling is tussen al mijn roze lipsticks.
 
Dit waren mijn vijf favoriete lipkleuren voor deze zomer. Natuurlijk ben ik ook erg benieuwd wat jouw favoriete lipkleur is voor de zomer, laat dat dus zeker ook even achter in de reacties.
 
 
 
~Liefs Sandra
 
Follow

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!