vrijdag 10 juli 2015

LOOK: Neutral Brown & Pink


Nu het allemaal van dat warme weer is heb ik de afgelopen paar dagen niet zoveel zin gehad om uitgebreid mijn make-up te doen en ging regelmatig zonder iets op mijn gezicht de deur uit. Vandaag had ik zin om mijn make-up wat uitgebreider te doen en maakte een neutrale look met een W7 palette. Benieuwd? Lees dan even verder.

 
Als eerste tekende ik mijn wenkbrauwen bij met een wenkbrauwpotloodje van Catrice en bracht ik een oogschaduwbasis van Catrice aan op mijn gehele bewegend ooglid. De laatste tijd teken ik vrijwel altijd eerst mijn wenkbrauwen bij. Ik vind het makkelijker om dan het eindresultaat voor me te zien en de look op te bouwen.
 
Een lichtbruin kleurtje bracht ik aan over mijn gehele bewegend ooglid. Een ieder donkerder bruin kleurtje dat ernaast zit breng ik vanuit mijn buitenste ooghoek in een v aan. (In mijn crease en langs mijn wimperrand).Dit blend ik goed uit en doet dit vervolgens nog eens. Een donkerbruine kleur breng ik aan in mijn buitenste ooghoek en in mijn crease. Dit alles blend ik vervolgens nog eens goed. Als laatste breng ik de lichtbruine kleur nog een keer aan op mijn bewegend ooglid en voeg ik nog wat mascara toe.
 
Voor mijn lippen had ik een keer wat anders in gedachten. Met een lichtroze lippotlood van Essence (Wish Me A Rose) kleurde ik heel mijn lippen in. Vervolgens pakte ik er een glossje bij van Rimmel en bracht deze over de lipliner heen. Dat geeft eens een keer een ander effect.
 
De uiteindelijke look is een subtiele look geworden die ook geschikt is voor de wat jongere meiden. Zelf moet ik er even aan wennen dat ik geen eyeliner draag, maar ik vind het toch ook wel een leuke afwisseling.
 
Draag jij ook vrijwel altijd eyeliner?
 
 
 
~Liefs Sandra

Follow

1 opmerking:

  1. Wat een mooie en naturelle look! Dat palette van W7 staat al langere tijd op mijn wishlist. X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!