vrijdag 19 april 2013

Budgetproof bikini's



Het lekkere zonnetje laat zich de laatste paar dagen steeds vaker zien. Eindelijk begin ook ik een zomergevoel te krijgen. Ik kan echt niet wachten om op het strand te zonnen en een duik te nemen in de zee. Jammer genoeg is het zover nog niet. Voor het zover is moet er natuurlijk ook nog een leuke bikini gescoord worden. Ik heb inmiddels één nieuwe bikini, maar er zijn er nog twee onderweg. Om de zoektocht iets gemakkelijker te maken heb ik vandaag een artikel voor jullie met leuke en betaalbare bikini's. Benieuwd? Lees dan even verder.



Hebben jij al een leuke bikini gekocht voor van de zomer?



~Liefs Sandra


3 opmerkingen:

  1. Hele leuke bikini's!:) Ik ben dol op mooie bikini's, ik heb alleen dit jaar een badpak gekocht waar ik ook erggggg blij mee ben! Alleen ga ik niet eens op vakantie haha ;p

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!