zaterdag 20 april 2013

Dramaqueen: project zomerjas

Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je op zoek bent naar het perfecte kledingstuk. Na uren/dagen zoeken heb je het eindelijk gevonden. Dan nog even gauw bestellen en dan blijkt dat jouw maat er niet meer is. Zulk soort dingen gebeuren mij altijd. Zo ook een paar dagen geleden.

De laatste tijd begint het zonnetje heerlijk te schijnen en ja Sandra liep nog in haar dikke winterjas. Mensen die mij kennen weten dat ik een enorme koukleum ben en verklaarde mij voor gek. Nee ik had het niet koud, in tegendeel zelfs ik stikte bijna van de hitte. Ik liep nog in mijn winterjas omdat mijn zomerjas niet meer paste. En dan hoor ik je al denken: dan koop je toch gewoon een andere? Dat was dus ook mijn bedoeling alleen is dat bij mij niet zo makkelijk. Ik wist namelijk niet wat ik wilde en vond zoals gewoonlijk niks mooi.

Uiteindelijk na elke mogelijke webshop zo'n vijf keer helemaal doorzicht te hebben kwam ik mijn perfecte zomerjas tegen. Je raad het natuurlijk al.... Niet meer in mijn maat te koop. Vol goede moed ging ik verder opzoek. Echter ben ik iemand die als zij iets gezien heeft dat wil en niks anders. Ik kon dus geen andere jas vinden die zo 'perfect' is. Uiteindelijk staakte ik mijn zoektocht. 

Toen ik vanmorgen nog even kwijlend naar die jas keel zag ik tot mijn grote verbazing dat er nog één exemplaar verkrijgbaar was. Met knikkende knietjes plaatste ik hem gauw in mijn winkelmandje en heb ook nog nooit zo snel mijn bestelling afgerond. Toen dit voorbij was kon ik het niet laten om mijn moeder blij te smsen dat ik hem toch nog heb kunnen bemachtigen. Mijn moeder was helemaal blij omdat die al op een enorm drama gerekend had. Mijn zomerjas is dus onderweg en komt volgende week binnen. Ik ben echt zo benieuwd!



Gebeurt jou dit ook wel eens? Laat jouw leukste verhaal achter in de reacties :)



~Liefs Sandra

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je een mooie zomerjas gevonden hebt! Ik vind het kopen van een jas altijd erg moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gebeurt mij inderdaad ook wel is. Leuk dat je nu een zomerjas gevonden hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je hem hebt kunnen bestellen! Ik heb gister ook eindelijk een leuk zomerjasje weten te scoren.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!