zondag 2 juni 2013

Swatches Mac Lipstick Creme Cup


Alweer een paar maanden geleden kocht ik mijn eerste Mac Lipstick. Ik wilde hier heel graag een artikel over schrijven, maar door mijn examens verdween deze prachtige lipstick ergens achterin de kast. Vandaag toverde ik hem er weer uit, gebruikte hem en maakte er swatches van. Benieuwd naar de swatches? Lees dan even verder.

Een van mijn vervelendste eigenschappen is dat ik niet kan kiezen. Dus toen ik voor het schap met alle lipsticks stond heb ik echt een kwartier lopen treuzelen. Na zo'n 10 lipsticks opgehad te hebben koos ik uiteindelijk voor een mooi roze/nude kleurtje: Creme cup. 


 Na hem een paar keer gebruikt te hebben ben ik helemaal verliefd. Deze lipstick is echt prachtig en ruikt echt heel erg lekker. Verder blijft hij ook nog eens goed zitten. Het is een mooi rozig kleurtje, maar geen Barbie-kleur want dat staat me echt niet mooi. Het is trouwens een Cremesheen lipstick.



Mijn lippen zonder lipstick


Mijn lippen met Mac Creme cup



 Als ik opzoek ben naar swatches van een bepaalde lipstick vind ik het altijd erg fijn als er ook een full-face foto bij zit. Dan zie je toch beter hoe een lipstick staat dan puur alleen een foto van hoe het op je lippen staat. Dus vandaar dat ik deze foto er ook bij gedaan heb.


Wat is jouw favoriete lipstick?



~Liefs Sandra

6 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!