vrijdag 13 september 2013

MAC wishlist

Ik ben echt een enorme fan van Mac producten. Ondanks dat ik maar twee producten van Mac in mijn bezit heb, toch ben ik steeds benieuwd naar nieuwe collecties en alle andere producten die Mac verkoopt. Het leek me leuk om jullie vandaag de producten op mijn wishlist te laten zien, dus bij deze. Benieuwd wat er op mijn wishlist van Mac staat? Lees dan even verder.


 Als eerste een product dat ik echt heel erg graag wilde hebben. Ik zag diverse swatches op verschillende blogs en was erg onder de indruk van de pigmentatie. Ik heb het over het oogschaduwpalette van de Veluxe Pearfusion Shadow lijn in de kleur Pinkluxe. Dit is een oogschaduwpalette met 5 verschillende roze oogschaduws erin. De pigmentatie is echt geweldig! Dit palette is ook nog in 5 andere versies verkrijgbaar en kost €38.00.


Een van de goedkopere producten op mijn wishlist is een prachtige groene oogschaduw. Deze oogschaduw bevat glitters en ik vind het een hele bijzondere kleur. Deze oogschaduw is een onderdeel van de Indulge collectie en kost €17.00.

Toen ik even op de website van de Bijenkorf rond ging kijken kwam ik een hele mooie goudkleurige gel eyeliner tegen. Ik ben al een tijdje op zoek naar een echt gouden eyeliner, maar deze zijn helaas lastig te vinden. Ik heb het over de Glamour Daze Fluidline in de kleur Gilt Gourmet en deze kost €18.00. Helaas was hier geen plaatje van te vinden en die op de website van de Bijenkorf werd heel klein als ik hem hiernaartoe kopieerde. Dus als je hem wilt zien zou ik even op de website van de Bijenkorf kijken.

 

Zoals jullie misschien wel weten gebruik ik bijna nooit foundation, alleen met feestjes. De poeder die ik nu gebruik vind ik niet zo geweldig en ik zou graag nog een goede matterende poeder willen hebben waarmee mijn gezicht de hele avond mat blijft. Deze Prep+prime transparent finishing powder kost wel €21.50, maar als ik hem alleen voor feestjes gebruik kan ik hier heel lang mee doen.




Dit zijn de productien die op mijn wishlist staan van Mac. Het zijn over het algemeen wel de wat duurdere producten dus het zal wel een tijdje duren voordat ik deze parentjes ook werkelijk in mijn bezit heb. Laat in de comments even weten wat er op jouw wishlist staat!




~Liefs Sandra 
 
 

7 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!