zaterdag 14 september 2013

Zoals jullie misschien wel is opgevallen is er vanochtend geen artikel online gekomen. Ik had speciaal voor jullie een make-up stash video opgenomen. Het uploaden duurt alleen echt flink wat uurtjes. Toen hij bijna klaar was verdween hij opeens. Hoe dit komt weet ik ook niet, maar ik weet wel dat ik hem nu weer opnieuw moet uploaden. Dit neemt weer flink wat uurtjes in beslag waardoor het artikel anders pas vanavond online komt. Dit leek me niet zo'n goed idee en ik heb besloten het artikel van vandaag te verplaatsen naar morgen. Dus vandaag komt er helaas geen artikel online, maar morgen (zondag) voor een keer wel. Ik hoop dat jullie dit niet zo'n heel groot probleem vinden, maar helaas kan ik er ook niet veel aan veranderen anders had ik dat natuurlijk gedaan!
 
Fijne dag nog vandaag, ondanks het slechte weer :)



~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!