woensdag 23 oktober 2013

Tips van de Week #1


 
 
Eerder kwamen al een aantal tips van de dag online op mijn blog. Dit was een artikel waarin ik wees op leuke acties in drogisterijen & parfumerieën. Er kwamen alleen steeds zoveel leuke acties dat ik het niet bij 1 tip kon houden. Vandaar dat 'tip van de dag' 'tips van de week' geworden is. Hierin houd ik jullie elke week op de hoogte van alle leuke acties op beautygebied. Benieuwd? Lees dan even verder.


Kruidvat
  • Maybelline oogschaduw/Eyeliners 40% korting
  • Alle foundations, poeders & Blushes van Essence, 2 voor 5 euro.
  • 20% korting op Kruidvat professional make-up kwasten, penselen of kwastenreiniger.
Geldig: 22 oktober tot 3 november.



Etos
  • Alle Rimmel London mascara's de 2e gratis.
  • Maybelline Big Eyes make-up €10.-
  • Op alle Max Factor mascara's 40% korting
  • 2e gratis op alle Kneip varianten.
Geldig: 14 t/m 27 oktober,



Da
  • Alle producten uit het assortiment van Max Factor voor €10,-
Geldig: 14 t/m 27 oktober,




Ici Paris XL
  • 10% korting bij aankoop van 1 product (geldig op skincare)
  • 20% korting bij aankoop van 2 producten (geldig op skincare)
  • 30% korting bij aankoop van 3 producten. (geldig op skincare)
  • Bourjois 1+1 gratis. Geldig op het gehele assortiment.
Geldig: 21 oktober tot 10 november.



Ik hoop dat jullie het een handig artikel vinden. Laat vooral even achter of jullie het leuk zouden vinden als ik dit elke week herhaal.



~Liefs Sandra
 

4 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!