zaterdag 30 november 2013

Diary #8

 
 
Deze week stond grotendeels in het teken van school en leren voor mijn toetsen. Daarnaast was het met de bus naar school gaan ook een groot drama. Niet alleen doordat de bussen niet optijd reden. In deze diary kun je foto's zien van mijn afgelopen week en vertel ik mijn busverhaal. Benieuwd? Lees dan zeker even verder.

 
Van de bus heb ik geen foto gemaakt, maar ik wil het verhaal toch graag met jullie delen. Dinsdag was ik met de bus opweg naar huis. Ik zat rustig wat te lezen in de bus en van het ene op het andere moment lag ik voorin de bus. De buschauffeur had niet goed opgelet en moest echt vol aan in de ankers. Dit was zo hard dat er mensen van hun stoel af vlogen. Ik kwam voorin de bus terecht. Met laptop en al. Gelukkig was deze niet kapot. De buschauffeur bekende dat hij nog nooit zo hard had hoeven remmen. Daar had ik niet zoveel aan, want ik heb nog twee dagen met een zere enkel, rug & billen rondgelopen.

Gisteren zat ik weer in de bus naar huis. Wederom op dezelfde plek. En wat denk je? Die buschauffeur moest ook hard remmen, omdat hij bijna tegen een andere auto aanreed op precies dezelfde plek als begin van de week. Gelukkig was het dit keer niet zo hard, maar ik vond het toch wel heel apart dat ik op dezelfde stoel zat en dat op dezelfde plek bijna weer hetzelfde was gebeurd...

 Mama was zo lief om mijn fiets alvast buiten te zetten. Omdat ik thuis altijd op het laatste moment weg ga.


Jajaa, ik heb zowaar ontbeten. Dit doe ik eigenlijk nooit. (Ik weet dat het niet zo goed is)

 Wij hadden de allerlekkerste koekjes weer in huis :)


Leren, leren, leren.

 Volgende week heb ik tussentoetsen. Gelukkig ben ik wel lekker veel vrij daarna.

 Standaard elke ochtend achter mijn laptop kruipen en vlogs van Mascha kijken.

 Het regende echt heel hard en ik moest daardoorheen fietsen...


Liedje van Ferry Doedens. Best een mooi liedje.

 Jajaa, de allereerste van dit jaar!


 Voor vandaag heb ik echt een grote planning gemaakt. Kijken of ik het ga halen..


Sorry voor de wazige foto. Deze vond ik bij het Kruidvat en ik kon ze niet laten liggen. Hier komt dus zeker nog een artikel van online.



Dit waren alle foto's voor deze week. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.



~Liefs Sandra


 

4 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Ik ben benieuwd naar de essence effect nails

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ben benieuwd naar het lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke week. Ben benieuwd naar de Essence effect nails. Is het gelukt met alles leren op je planning?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!