zaterdag 9 november 2013

Make-up in minder dat twee minuutjes



Zonder make-up de deur uit doe ik echt nooit. Daar ben ik echt veel te onzeker voor en ik voel me er niet prettig bij. Toch zijn er van die dagen dat je echt weg moet en je je bedenkt dat je nog geen make-up op hebt. Op die dagen pak ik een aantal producten waarmee ik snel mijn make-up doe. Dit zijn altijd dezelfde producten, makkelijk aan te brengen en het ziet er niet uit alsof je even snel je make-up gedaan hebt. Benieuwd hoe ik dat doe en met welke producten? Lees dan even verder.
 

Als eerste teken ik mijn wenkbrauwen altijd bij. Zonder goed bijgetekende wenkbrauwen mis ik iets in mijn gezicht. Dit duurt het langste van alles wat ik doe als ik snel weg moet, maar dit vind ik wel het belangrijkste. Daarna pak ik mijn favoriete oogpotlood. Dit is een bruin oogpotlood van Miss Sporty en heet 002 Solid. Hieronder kun je de swatches zien van dit oogpotlood. 



Ik kies altijd voor een oogpotlood omdat dat minder hard is qua streep en daardoor minder opvalt als het geen strakke lijn is. Daarna breng ik een mascara aan. De mascara die ik deze keer gebruikt heb is The Colossal Volume Express Cat Eyes mascara van Maybelline. Dit is een fijne mascara die je snel aan kunt brengen. Als laatste onderdeel van de ogen breng ik altijd een zwart oogpotlood aan op mijn waterlijn. Later kwam ik er pas achter dat deze niet op de eerste foto staat. Op mijn lippen breng ik altijd een Labello aan. Dit is de Pearly Shine versie. Deze Labello heeft een subtiele roze kleur, verzorgt mijn lippen ook nog eens goed en ruikt zo onwijs lekker! Hieronder kun je de swatches van deze Labello zien.


Aan mijn gezicht doe ik nooit wat, omdat ik bijna nooit geen foundation gebruikt. Over dit alles doe ik ongeveer 2 minuutjes. Deze tijd heb ik altijd wel over en als het sneller moet kan het ook nog iets sneller. Zo kun je in korte tijd toch nog verzorgd de deur uit gaan.



Wat doe jij als je je make-up wilt doen en snel weg moet?



~Liefs Sandra
 
 

10 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien ik doe het precies dezelfde manier, ook als ik moet werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik moet werken doe ik alleen foundation en mascara met eyeliner

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig! Helaas is mijn huid niet zo zuiver en Heb ik ook echt foundation nodig xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kan ook negatief zijn voor je huid en juist meer problemen veroorzaken, let daar wel op .

      Verwijderen
  4. Eyeliner en mascara. Dat zijn mijn redders in nood.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Komt vanzelf wel die dag dat je denkt"Ze nemen me ook maar zonder make up". :P. De meeste mensen moeten er wat ouder voor worden om genoeg zelfvertrouwen ervoor op te bouwen. Als ik tegenwoordig make up draag beperk ik me tot wat mascara (en soms wat oogschaduw als de gelegenheid ervoor is), wat blush en een rustige kleur lipgloss/lippenstift, meer dan genoeg om de puntjes op de i te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg. Toffe site heb je ook, ik volg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien! Zelf gebruik ik alleen oogpotlood en mascara als ik snel de deur uit moet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!