vrijdag 8 november 2013

Swatches Flormar mono oogschaduw

 


Afgelopen weekend was ik met mijn vriend in Amsterdam. We waren er met het openbaar vervoer heen gegaan en hebben daar heerlijk rondgekeken en een poging gedaan tot shoppen. Helaas was het mijn dag niet helemaal en kwam ik met niks thuis. Per toeval kwam ik langs de nieuwe winkel van Flormar. Deze winkel was net 1 dag geopend en om mensen aan te trekken werden er gratis mono's uitgedeeld. Echt heel erg leuk. Helaas was het zo druk in de winkel dat ik besloot om een andere keer als ik in Amsterdam was terug te keren. Ik was erg benieuwd naar de kwaliteit van de mono en besloot om hierover een artikel te schrijven. Benieuwd? Lees dan even verder.

De oogschaduw zat vastgeplakt op een soort van kartonnen blaadje waar een plastic kapje overheen zat. Het enige nadeel is dat ik hem nu niet zo goed kan bewaren. Maar ik heb niks te klagen, want ik heb hem gehad.

 
De kleur die ik heb gehad is een prachtige paarse kleur. Het kleurnummer of de naam weet ik niet, want die staat helaas nergens. Het is een prachtige kleur met een gouden glitter en een hele mooie finish. De kleur is in het echt nog veel mooier dan op de foto. Het is een oogschaduw die goed gepigmenteerd is en makkelijk om op te bouwen.
 
Ik ben echt heel erg benieuwd naar de andere producten van Flormar. Binnenkort ga ik dus zeker even terug naar Amsterdam om in de winkel rond te gaan kijken.
 
 
Ben jij al bekend met het merk Flormar? Zo ja, welk product moet ik dan zeker eens proberen?
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 

4 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!