donderdag 5 december 2013

New in: Converse sneakers



Als grap riep ik al een hele tijd dat ik knalroze schoenen wilde. Dit meende ik nooit serieus, omdat ik geen leuke roze schoenen kon vinden. Opeens zag ik iemand lopen met roze Converse schoenen, dat vond ik zo leuk staan. Ik beloofde mezelf dat ik ze ooit een keer zou kopen, maar nu even niet. Ik had het allang weer uit mijn hoofd gezet toen mijn vriend me vertelde dat hij een verrassing voor me had. Helaas moest ik nog wel een hele week wachten op die verrassing. Mensen vinden het blijkbaar leuk om iemand te kwellen. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan verassingen omdat ik gewoon wil weten wat het is, maar toen mijn vriend aankwam met jawel de roze gympen was ik dat allemaal alweer vergeten. Ik ben echt heel erg blij met mijn nieuwe aanwinst en wil jullie het graag laten zien. Benieuwd? Lees dan zeker even verder.

Normaal draag ik amper gympen, omdat de gympen die ik heb allemaal redelijk stoere sneakers zijn. Dit vind ik ook leuk om te dragen, maar meestal draag ik wat vrouwelijkere schoenen. (Ik loop door weer en wind op mijn hakken naar school te strompelen) Ook draag ik mijn laarsjes met veel plezier, maar ik loop echt bijna nooit op sneakers. Deze schoenen vind ik echt geweldig en zeg nou zelf: wat voor gympen zijn vrouwelijker dan roze gympen? De schoenen zitten heerlijk, maar ik ben bang om ze met dit weer aan te trekken omdat ik denk dat er heel snel vlekken in zullen komen. Heeft iemand daar nog tips voor? Zelf heb ik nog nooit Converse schoenen gehad, maar ik vind ze geweldig en zit eraan te denken om van de zomer nog een paar andere kleurtjes te kopen. Wie weet zal je me dan een stuk vaker op platte schoenen zien?!
 
  
 
Wat zijn jouw favoriete sneakers?
 
 
  

~Liefs Sandra
 

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!