vrijdag 31 januari 2014

Business outfit

Business

Momenteel volg ik de opleiding Accountancy. Ik ben van plan de duale versie te gaan doen, wat betekent dat ik dan volgend schooljaar een half jaar ga werken. Daarbij moet je natuurlijk netjes gekleed zijn. Het leek me leuk om vandaag een business outfit te maken. Benieuwd naar de details? Lees dan zeker even verder.
 
Blouse: Mango €19,95.
Rokje: Topshop €32,00.
Jasje: Topshop €64,00.
Schoenen: Modcloth €24,00.
Horloge: Anne Klein €47,62.
Oorbellen: Debenhams €6,08.
 
Zakelijke kleding wordt vaak gezien als saai en kleding die iemand die 30 jaar ouder is ook zou dragen. Toch hoeft dat zeker niet zo te zijn. Als basis ben ik begonnen met een zwarte kokerrok en een zwarte blazer. Dit zijn kledingstukken die je vaker zou kunnen dragen en waarbij dat niet zo opvalt als je ze meerdere dagen zou dragen. Hieronder zou ik zeker een panty dragen, omdat het anders al snel te bloot wordt en het moet zakelijk blijven. Om het geheel wat op te fleuren heb ik gekozen voor een felblauwe blouse. Als je deze in je rok stopt met het jasje eroverheen is hij niet heel opvallend en past het goed bij de outfit. Bij een zakelijke outfit moet je zeker niet voor te hoge hakken gaan. Deze schoen heeft een klein hakje en een mooi bandje op de enkel. Om het geheel af te maken nog een paar mooie pareloorbellen en een horloge. Dit is zeker een outfit die ik zakelijk gezien zou dragen.
 
 
 
Hoe ziet jouw ideale zakelijke outfit eruit?
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!