woensdag 15 januari 2014

Chique outfit with cut out boots


chique outfit


Cut out boots zie je de afgelopen tijd veel voorbij komen. Veel exemplaren vind ik zelf niet zo mooi, maar een paar van Zara vind ik echt geweldig! Lees even verder voor een uitgebreide beschrijving.


Cut out boots zijn redelijk stoere schoenen, maar ik wilde er toch een chique outfit van maken. Ik koos voor een redelijk opvallende broek. Dit zou erg gewaagd kunnen zijn aangezien de schoenen ook erg opvallen, maar door de rest heel netjes te houden vind ik het erg goed bij elkaar passen. Deze broek is van de H&M+ lijn. Zelf zou ik deze dus niet kunnen dragen, maar het printje vond ik zo onwijs leuk dat ik hem er toch bij wilde zetten. De blouse die ik hierop zou dragen heeft een paar zwierige stroken stof. Ik vond het geheel wat kleurloos en besloot er een mooi bordeauxrode blazer mee te combineren. Ik miste nog een mooi opvallend sieraad omdat er anders zo'n tweedeling ontstond met de bovenkant. Ik koos voor een prachtige statement ketting die het geheel helemaal af maak.
 
Ketting: Forever 21 €10,90.
Blouse: H&M €19,95.
Jasje: Only €24,95.
Broek: H&M+ €9,95.
Schoenen: Zara €69,95.
 
 
Zou jij deze outfit dragen? Wat zou je veranderen?
 
 
 
~Liefs Sandra
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!