dinsdag 14 januari 2014

Parfum: Flower by Kenzo

 
 
Toen ik onderlaatst wat in een parfumerie kocht kreeg ik er een testertje bij. Het is een luchtje dat ik zelf nooit zo snel zou kopen, maar na hem een aantal keer gedragen te hebben kwam ik erachter dat hij toch wel heel erg lekker is. Benieuwd? Lees dan zeker even verder.

 
Ik herkende het merk Kenzo ergens van, maar wist niet waarvan. Tot ik me bedacht dat die bijzondere truien van Beautylab ook van Kenzo waren.
 
Het flesje
 
Deze vind ik persoonlijk niet zo geweldig. Ik vind het een leuk idee dat er een klaproos in zit en dat het steeltje doorloopt in de fles, maar al met al vind ik het een beetje simpel. Het is niet dat ik al door het prachtige flesje naar de geur toegetrokken wordt. Het flesje is wel leuk, maar niet geweldig.
 
 
De geur
 
Toen ik het flesje open deed moest ik heel erg wennen. Er drong namelijk een hele zoete bloemengeur mijn neus binnen. Hier moest ik heel erg aan wennen, omdat ik normaal niet zo van de sterke bloemengeuren ben. Toen ik hem op mijn huid aanbracht rook hij al een stuk minder sterk. Als ik mijn persoonlijke voorkeuren even uitschakel moet ik zeggen dat de geur zelf wel lekker is. Het enige is dat ik zelf niet zo van die bloemige geuren ben.
 
De geurnoten
 
Topnoten: Bulgaarse roos, mandarijn, meidoorn & zwarte bes.
Hartnoten: Jasmijn, opopanax, roos & viooltjes.
Basisnoten: Vanille, wierook & witte musk.
 
 
De prijzenVoor 30 ml betaal je €52.20
Voor 50 ml betaal je €73.35
Voor 100 ml betaal je €100.80
 
 
Persoonlijk ben ik niet zo weg van de geur en omdat hij zo prijzig is zal ik deze niet kopen. Als je zelf van de wat zwaardere bloemengeuren bent zou ik zeker even gaan ruiken in een parfumerie, want wie weet is het wel wat voor jou.
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 
 

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!