woensdag 29 januari 2014

Girly Dress

Girly dress
 
Ik ben nooit zo van de wijd uitlopende jurkjes, maar toen ik deze zag was ik opslag verliefd. Dit is echt een prachtig jurkje en helemaal mijn smaak. Hier moest ik echt een outfit mee maken. De uiteindelijke outfit is heel girly, maar zonder hoge hakken. Benieuwd naar de details? Lees dan zeker even verder.

 
Jurkje: Jack Wills €41,32.
Jasje: Target €15,95.
Ketting:Wet Seal €15,19.
Schoenen: Accessorize €21,88.
Horloge: Anne Klein €78,99.
Clutch: Miss Selfridge €21,00.
 
De outfit wilde ik heel meisjesachtig en 'onschuldig' houden en daarom heb ik gekozen voor een paar mooie ballerina's in plaats van enorme hoge hakken. Omdat de jurk geen bandjes heeft is het gedeelte vanaf je hoofd tot de jurk leeg. Deze ketting komt dan helemaal tot zijn recht. Wederom een prachtige ketting, maar niet te opvallend. Het horloge past perfect bij de ketting en het detail in de clutch komt ook weer overeen met de ketting en het horloge. Een simpele zwarte blazer hoort over het jurkje heen, omdat het anders voor nu veel te koud is.
 
 
Ik ben echt gek op deze outfit en zou hem zeker dragen. Wat vind jij ervan?
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!