woensdag 29 januari 2014

New in: Ketting & Armband

Al een tijdje wil ik een mooie ketting en armband. Armbanden droeg ik bijna niet meer omdat ik geen leuke meer had en een echte chique ketting die overal bij past had ik ook nog niet. Toen ik deze prachtige ketting bij een plaatselijke juwelier zag was ik meteen verliefd. Benieuwd naar de ketting en armband? Lees dan zeker even verder.
 
 
 
Ik was meteen verliefd op deze ketting, maar heb hem toch laten liggen omdat hij boven mijn budget was. Toen ik later opgebeld werd door de eigenaresse dat ze hem met korting had ingekocht was ik helemaal gelukkig. Alsnog was hij erg prijzig, maar ik wist dat ik spijt zou krijgen als ik hem zou laten liggen.
 
Ook was er nog een bijpassende armband, helaas kon ik me die niet veroorloven. Maaar.... Toen waren daar opeens mijn lieve ouders die een cadeautje voor me hadden. Ik had echt geen flauw idee wat het was of wat het kon zijn. Toen ik het pakje open maakte kon ik mijn ogen niet geloven. Het was de bijpassende armband. Ik ben er echt heel erg blij mee en heb sinds dien niks anders meer gedragen.  
 
 
Ik ben echt heel erg blij met dit prachtige setje en weet zeker dat ik het nog vaak zal dragen.
 
 
 

~Liefs Sandra
 

5 opmerkingen:

  1. Mooie armband! Ik heb pas een buddha to buddha gehad van mijn vriend en ben er echt super blij mee :) Liefs, Savannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ik vind de armband heel erg mooi! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie set, gewoon tijdloos! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie set, dit zou ik ook zo dragen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!