vrijdag 24 januari 2014

Outfit: Tiger

Outfit Tiger
Vandaag weer een stoere outfit. Zo'n soort broek zag ik bij iemand en vond hem gelijk geweldig. Ik wil er dit keer helemaal een stoere outfit van maken. Normaal gesproken combineer ik het met iets wat chique is, maar dat heb ik vandaag expres niet gedaan. Benieuwd naar de details? Lees dan zeker even verder.

 
Broek: Topshop €50,00.
Top: Formosafashion €59,95.
Schoenen: Vans €65,00.
Jack: Forever21 €12,00
Oorbellen: NewLook €4,99.
 
De outfit is iets duurder uitgevallen dan ik zelf had verwacht. De top vind ik zelf echt geweldig, maar ik zou er nooit €60,00 voor betalen. De broek staat prachtig in combinatie met het tijger shirt. De schoenen maken het geheel lekker nonchalant. Omdat de top in de winter wel erg koud is heb ik voor een stoer (nep)leren jack gekozen. Zelf ben ik erg blij met het resultaat en ik zou het zelf zeker dragen als het geheel wat goedkoper zou zijn geweest.
 
 
 
Wat zou jij veranderen aan deze combinatie?
 
 
 
~Liefs Sandra
 
 

1 opmerking:

  1. Ik heb eigenlijk nog nooit een leren jack gedragen (dus of mij dat staat geen idee), maar voor rest vind ik het echt een leuke combinatie! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!