dinsdag 14 januari 2014

Stoere girly outfit

Girly outfit with boots
Mijn blog staat grotendeels in het teken van beauty, maar het leek me leuk om er ook wat meer fashion artikelen voorbij te laten komen. Daarom heb ik besloten dat ik voortaan 2 artikelen per dag ga maken in plaats van 1. Dat wordt een hele uitdaging ook met school erbij, maar het lijkt me wel heel erg leuk. Eén van de artikelen blijven gewoon de artikelen die jullie op mijn blog gewend zijn. Het andere artikel wordt een artikel zoals deze. Een artikel waarbij ik combinaties van outfits ga maken. Benieuwd? Lees dan zeker even verder.

Schoenen: Mango €99,95.
Broek: H&M €19,95.
Trui: Superdry €84,95.
Tas: H&M €39,95.

Als basis voor deze outfit heb ik deze stoere schoenen van de Mango genomen. Ik wilde van deze outfit een stoere maar toch girly outfit van maken. Ik heb gekozen voor een stoere broek, maar daarbovenop wel een knalroze trui zodat het geheel wat vrouwelijker werd. Sierraden vond ik bij deze outfit niet zo staan, omdat je ze door de trui toch niet zo zien. Dat is de reden waarom ik voor een tas ben gegaan. Ik heb in deze outfit budget met wat duurder gemixt. Het eindresultaat vind ik erg leuk en zou ik zeker dragen.
 
 
Wat vind jij van deze outfit? Wat zou je eraan veranderen?
 
 
 
 
~Liefs Sandra 

 

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!