vrijdag 28 februari 2014

New In: FAB telefoonhoesje




 
Het telefoonhoesje dat ik gebruikte had ik inmiddels alweer twee jaar en hij was echt niet meer bruikbaar. Hij zag er heel vies uit, was uitgerekt en aan alle kanten waren er stukken af. Het was dus tijd voor een nieuwe. Alleen is dat nog niet zo gemakkelijk aangezien ik best kieskeurig ben. Uiteindelijk zag ik een hele leuke en die bestelde ik dan ook. Benieuwd? Lees dan zeker even verder.
 
 
Normaal gesproken koop ik alleen maar telefoonhoesjes onder de €10,00. Dit hoesje was een stuk duurder. Ik vroeg me af waardoor dat kwam, totdat ik zag dat hij van echt leer was en het merk FAB erop stond. Aangezien ik met mijn vorige hoesje bijna twee jaar gedaan heb, valt het uiteindelijk wel mee.
 
Van dit hoesje waren diverse varianten. Zo is er een versie in de vorm van een portemonnee, een normaal hoesje waar je je telefoon in kan klikken en het hoesje dat ik heb: eentje waarin je je telefoon in kunt schuiven. Dit model vind ik altijd het fijnste. Een hoesje waar je je telefoon in moet klikken zorgt er al snel voor dat je telefoon een stuk dikker wordt. Het hoesje is voor mij alleen om mijn telefoon te beschermen als hij in mijn tas zit. Het insteekhoesje is dus voor mij het ideaalste.
 
Het hoesje heeft een prachtige zalmroze kleur en is volop bedekt met studs. Ik was eerst bang dat de hartjes erop gelijmd waren en ze er dus zo af zouden vallen, maar dat is gelukkig niet het geval. Het hoesje zelf is van hele goede kwaliteit en is het geld zeker waard als je er ook nog eens lang mee kunt doen.
 
 
Dit hoesje heb ik besteld bij smartphonehoesjes.nl voor €29,95. Het hoesje was heel erg goed verpakt en erg snel binnen. Ik ben er heel erg blij mee en hoop dat ik ook weer zoveel plezier heb van dit hoesje.
 
 
 
 
 
~Liefs Sandra

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!