vrijdag 28 februari 2014

Witte outfit met kant


Outfit White

 
Kledingstukken met kant heb ik altijd al erg leuk gevonden. Toch moet je er wel mee oppassen, want kant kan soms best snel wat gewaagder worden. Zeker als het zwart kant is. Wit kant daarentegen vind ik er vaak chique uitzien. Benieuwd naar de details van de outfit? Lees dan even verder.

 
Top: Cabi €71,45.
Jasje: Maurices €36,00.
Broek: Only €29,95.
Schoenen: Newlook €34,99.
Ring: Monsoon €20,00.
Oorbellen: JCPenny €12,61.
 
Deze outfit bevat twee kanten items. Als eerste de peplum top die ik combinatie met het kant echt perfect is. Daarnaast zijn de witte schoenen ook bedenkt met een kanten laagje. Het is een hele hoge hak, maar door dat bandje om de enkels zou het gemakkelijker moeten zijn om op te lopen. Ik wilde niet zo'n zwart-witte outfit en daarom heb ik gekozen voor een donkere spijkerbroek. Toch wel donker, maar niet zo'n duidelijk contrast. De outfit is zo nog wel wat kleurloos, maar je kunt hem eenvoudig opfleuren met bijvoorbeeld een leuk gekleurd jasje. Om de outfit af te maken heb ik gekozen voor een paar simpele sieraden.
 
 
 
Zou jij deze outfit dragen?
 
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 

1 opmerking:

  1. Zou ik zelf ook dragen, maar waarschijnlijk met zwarte hakken hihi :p x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!