zaterdag 22 februari 2014

Project: gespierd buikje

Toen ik deze foto op Facebook voorbij zag komen, was ik wel even jaloers. Ik bedoel, ik heb een figuur waar ik trots op mag zijn, maar wauw wat ziet dit er goed uit. Persoonlijk vind ik hele gespierde vrouwen niet zo mooi, maar zo'n gespierde buik ziet er erg mooi uit. Ik heb mezelf uitgedaagd om ook een gespierdere buik te krijgen. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
Ik heb met mezelf afgesproken om elke dag een paar buikspieroefeningen te doen. Met die paar buikspieroefeningen krijg je niet hetzelfde resultaat als je hierboven ziet, maar een gespierdere buik zal je wel krijgen. Ook ga ik wat meer letten op wat ik eet. Ik ga dus niet lijnen, ik let alleen op dat ik niet zoveel koekjes meer eet en dat ik meer water ga drinken.
 
Het is de bedoeling dat ik elke dag een aantal buikspieroefeningen ga doen. Tot nu toe houd ik het al 3 dagen vol, maar dat moet natuurlijk nog veel langer worden. Het leek me leuk om over een maand een soort van update te maken en om jullie dan te laten zien wat er veranderd is en of je überhaupt resultaat ziet.
 
Ik ben benieuwd of er onder mijn lezers ook mensen zijn die regelmatige buikspieroefeningen doen? Ik vind het namelijk nog steeds lastig wat voor soort oefeningen ik het beste kan doen en hoop dat jullie me daarmee kunnen helpen.
 
 
 
Doe jij regelmatig buikspieroefeningen?
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 
 

3 opmerkingen:

  1. Ik probeer ook regelmatig buikspieren te doen maar het valt niet mee haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil het zelf wel gaan doen, maar houd het nooit vol. :$ Dus wie weet probeer ik het wel weer & doe ik met je mee. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!