zaterdag 1 maart 2014

Wilkinson Hydro Silk Scheermesje


Wat betreft scheermesjes heb ik altijd al goedkope scheermesjes gebruikt en wanneer ik dan wat duurdere gebruikte, merkte ik eigenlijk niet zoveel verschil. Toen ik het nieuwe scheermesje van Wilkinson ontving was ik erg benieuwd of ik hierbij wel verschil zou merken, maar ik kwam er al snel achter dat ik dat wel degelijk merkte. Benieuwd? Lees dan even verder.

Het eerste wat me opviel was dat het mesje erg gemakkelijk in je hand ligt. De handgreep is van een wat zachter materiaal gemaakt en bevat ribbeltjes voor betere grip. Ook de vorm van het handvat is precies goed.
 
 
Het handvat kan je vaker gebruiken. Het opzetstukje met de mesjes kan je gemakkelijk verwisselen als deze mesjes op zijn. Het opzetstukje kan ook nog een beetje kantelen waardoor je gemakkelijk overal bij kan komen. Ook bevat het opzetstukje een serum met zee-extracten en sheaboter. Dit wordt geactiveerd als het in contact komt met water. Hierdoor wordt het vochtgehalte van de huid aangevuld. Dit scheermesje bevat vijf mesjes wat erg veel is. Dit zou moeten zorgen voor een nog zachter en gladder resultaat.
 
Wilkinson heeft overal aan gedacht en in de verpakking van het scheermesje vind je ook dit handige hulpstukje. Je kunt de zuignap aan de muur vastmaken en je scheermesje erin zetten zodat je gemakkelijk bij je scheermesje kunt.
 
Na al deze pluspunten kon ik niet wachten om dit scheermesje te gaan gebruiken. Na hem nog maar één keer gebruikt te hebben wist ik al zeker dat ik nooit geen ander scheermesje meer wil gebruiken. De kantelbare kop zorgt ervoor dat de mesjes goed hun werk kunnen doen en dat je overal gemakkelijk bij kunt. Het serum dat de opzetstukje bevat zorgt ervoor dat je helemaal niet het gevoel hebt dat je aan het scheren bent. Het scheermesje glijdt gemakkelijk over de huid heen en zorgt voor een heerlijk glad resultaat.
 
 
Nu ik eenmaal dit scheermesje heb, wil ik zeker geen andere meer. Het scheersysteem inclusief één mesje is verkrijgbaar voor €13,99. Een navulverpakking met drie nieuwe mesjes is verkrijgbaar voor €14,99.
 
 
 
 
~Liefs Sandra 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!