zondag 6 april 2014

Diary





Deze week was ik grotendeels vrij en daar heb ik heel erg van genoten. Ik ben druk bezig geweest met mijn blog en dat heeft me echt goed gedaan. Ook heb ik deze week best veel foto's gemaakt al zeg ik het zelf. Benieuwd naar mijn week? Lees dan even verder.

Maandag


Deze foto staat bij ons beneden en stiekem ben ik er toch wel trots op als ik er naar kijk. Ik was hier echt zo'n schattig meisje en deze foto ziet eruit alsof hij uit een tijdschrift had kunnen komen.

Ik had mijn teennagels weer gelakt, waardoor ik deze geweldige schoenen aan kon. Ik heb ze in Spanje gekocht en ben nog steeds helemaal verliefd.

Eigenlijk was ik deze hele week vrij, maar doordat ik nog een project had af te maken moest ik toch nog even naar school. Uiteindelijk hebben we een hele dag hard doorgeknald, maar waren daarna gelukkig wel klaar.

 Mijn nagels weer eens gelakt en gel nagellak gebruikt. Het resultaat vind ik zelf erg mooi.

Nog even Mascha haar diary bekijken. Ik heb het echt gemist dat ik niet elke dag meer alle artikelen kon lezen. Gelukkig kan ik daar nu weer aan beginnen.

Dinsdag


Dinsdag was mijn eerste echte vrije dag. Deze heb ik gelijk goed volgepland. Zoals ik gewend ben heb ik niet alles afgekregen, maar ik ben toch een heel end gekomen.

 Mijn bureau was echt een rotzooi. Als ik ergens niet tegen kan.... Tijd voor de grote schoonmaak dus.

 Alles weer helemaal netjes opgeruimd. Wat geeft dat een heerlijk gevoel. Mijn prullenbak zit wel gelijk weer helemaal vol haha.

 Druk bezig met foto's maken en werken aan mijn blog.

 Alle foto's overzetten. Gelukkig ging dat best wel snel.


Woensdag


Deze dag begon ik natuurlijk standaard met Mascha haar vlogs. Dit heb ik echt gemist. Gelukkig vlogt ze deze hele maand weer. Jeej!


 Weer een flinke to-do lijst. Ik leg de lat best wel hoog. Kijken of ik het af ga krijgen.

 Het was een hele klus omdat het programma waarmee ik artikelen schrijf raar deed. Gelukkig staat het artikel weer online en hebben jullie het inmiddels misschien al gelezen.

 Het is warm, maar echt lekker weer is het niet echt. Het is nog steeds erg bewolkt waardoor het zonnetje nog niet helemaal door kan komen.

Deze slinger heb ik tijdens de opening van het King Kong Hostel gekregen. Ik kwam mijn kamer op en mijn vader vond hem blijkbaar zo mooi dat hij hem aan de spiegel had gehangen haha.

Donderdag


Ik keek Adam zoekt Eva weer terug. Het verbaast me dat mensen vrijwillig aan dit programma meedoen en dat dat de hele wereld vervolgens ongecensureerd kan meegenieten.



Ik was deze week vrij en besloot een aantal dagen te werken. Voor het werken at ik nog even gauw een beschuitje met hagelslag.
 
 

Na het werken moest ik gauw naar huis, douchen, omkleden om daarna weer te lessen. Ik heb een hele aardige rij-instructeur waardoor het altijd gezellig is in de auto.

Ik ruimde mijn make-up weer eens ene keer netjes op. Er past nu echt helemaal niks meer bij. Daar moet ik dus nog even een oplossing voor zien te vinden haha.

Vrijdag

Vrijdag begon ik weer met een ochtendje werken.

Daarna heerlijk even rustig wat artikelen lezen.

En natuurlijk een nieuwe planning maken voor aankomend weekend. Ik kan echt niet meer zonder planningen.

Ik kwam via een cover bij dit liedje. Stiekem vind ik hem best leuk. Zie die grote messy knot op de foto haha.



Even rondsnuffelen in de nieuwe webshop van Jules Bean. Wauw, wat een mooie sieraden allemaal.

Zaterdag

 
 Wauw, is dit lakje niet prachtig? Ik MOET hem hebben!


Zaterdag heb ik 's ochtends eerst gewerkt en daarna heb ik met mijn vriend heel de dag lekker films gekeken. Ik at weer eens een keer de Framboos Cheesecake van Danio. Wooww dat is zoo lekker!



Dit was mijn week alweer. Ik merk dat als ik nu veel meer foto's heb dan normaal. Dit ga ik zeker zo proberen te houden. Hoe was jullie week?






~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!