zaterdag 5 april 2014

Sieraden Jules Bean

 
 
Ik was nooit zo van de sieraden. Een ketting en een ring die ik nooit afdeed was alles wat ik qua sieraden droeg. Toch begin ik de laatste tijd steeds meer behoefte te hebben aan de afwisseling van sieraden. Nieuwe sieradenmerken zijn altijd leuk. Ik kwam terecht bij het merk Jules Bean en werd gelijk helemaal enthousiast. Benieuwd? Lees dan even verder.

 
Jules Bean is een merk dat bestaat uit handgemaakte sieraden. Persoonlijk kende ik het merk nog niet, maar toen ik het bij Google intypte kwam er gelijk een artikel van Misslipgloss voorbij. Dat artikel heb ik ooit gelezen en stiekem kende ik Jules Bean dus al zonder dat ik het zelf wist.
 
Jules Bean verkoopt armbanden en kettingen. De prijzen variëren en zijn daarom geschikt voor ieder budget. Alle sieraden zijn handgemaakt en dus ook uniek.
 

Dit eerste armbandje is subtiel en past daardoor overal bij. Persoonlijk vind ik de kleine sieraden altijd het mooiste. Voor bijvoorbeeld een feestje kan je heel gemakkelijk een aantal van zulk soort armbanden samenvoegen en zo kan je eindeloos variëren. -€16,95.
 
 
Dit is mijn absolute favoriet uit de gehele collectie. Het armbandje is knalroze, wat mijn hart al gauw sneller laat kloppen. Ook hangt er nog eens een mooi vogeltje aan. Dit armbandje past perfect bij een zomers jurkje. -€16,50.
 
Dit armbandje is ook echt schattig. Zulke kleine armbanden zijn heel leuk te combineren met elkaar, maar je kunt ze ook los dragen. Zo voeg je een klein detail toe aan je outfit, wat er wel voor kan zorgen dat je outfit compleet is. -€16,50.


Ook dit armbandje is roze. Tjaa, ik heb gewoon een zwak voor roze sieraden. Aan dit armbandje hangt een klavertje vier. Wederom subtiel, maar daarom juist erg mooi. -€16,50.


Wikkelarmbanden zijn bij mij vaak een probleem, omdat mijn polsen heel erg smal zijn. Dat vind ik erg jammer aangezien ik het altijd wel erg mooi vind. Voor mensen die net als ik hele dunne polsen hebben (en natuurlijk ook voor anderen) is dit een uitkomst. Dit is een prachtige wikkelarmband met veel verschillende soorten bedeltjes en kralen. Deze wikkelarmband sluit met een slotje, waardoor je de armband zo strak om je pols heen kunt wikkelen als je zelf wilt. Deze is dus ook geschikt voor mensen met hele smalle polsen. -€43,95
 
Als laatste nog deze ketting. Wauw! Ik ben echt heel moeilijk met kettingen, maar deze is perfect. Het is een niet al te grote ketting, maar wel een die je aandacht trekt door de koraalroze kraaltjes. Het muntje dat eraan hangt maakt dit sieraad helemaal af. -€23,95.
 
 
Deze paar sieraden zijn maar een kleine greep uit de gehele collectie. Afgelopen donderdag is de nieuwe webshop gelanceerd en daarom krijg je de hele maand april 10% korting op alle artikelen met de code: FEEST10. Neem dus zeker even een kijkje, het is de moeite waard. Ook word je pakketje binnen 24 uur verzonden en er zijn ook nog eens geen verzendkosten.
 
 
Kende jij de sieraden van Jules Bean al?
 
 
 
 
~Liefs Sandra 
 

2 opmerkingen:

  1. Kende het merk nog niet, maar de sieraden zien er echt super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Persoonlijk vind ik ze te duur voor simpele bijou-sieraden, Ik koop vaak via marktplaats sieraden voor hooguit een paar euro, werkt uitstekend om aparte stukken te krijgen voor weinig geld.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!