woensdag 23 april 2014

Guerlain - La Petite Robe Noire Couture

Luchtjes vind ik altijd erg belangrijk. Het vertelt wat over je persoonlijkheid. Mannen die lekker ruiken trekken altijd mijn aandacht en een lekker luchtje is dan ook zeker een pluspunt. Toen ik de tester rook van een Guerlain parfum, was ik aangenaam verrast. Het is een heerlijke volwassen vrouwelijke geur. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
Normaal gesproken schrijf ik over een testertje geen artikel, maar dit parfum is zo lekker dan ik er wel iets over moet schrijven. De geur is zo bijzonder. Het is een zoete fruitige geur, maar heeft toch ook wat weg van bloemen en hout.
 
De geur geeft me een heel vrouwelijk en classy gevoel. Het is een perfecte geur voor een feestje, tijdens het uitgaan, maar ook om gewoon overdag te dragen.
 
 
 
De verpakking
 
Het parfumflesje zelf is ook echt prachtig. Op het flesje staat een mooie avondjurk en de hartvormige dop en de gekrulde hoeken aan de bovenkant zorgen ervoor dat het flesje er chique uit ziet. Het ombre effect vind ik heel erg leuk aan dit flesje.
 
 
Geurnoten
 
Topnoten: Bergamot & Framboos.
Midden geurnoot: Roos.
Basis geurnoten: Patchouli, Vetiver, Tonka Bean & Moss.
 
 
Prijs
 
30 ML- €55,56.
50 ML- €77,79.
100 ML- €111,11.
 
Deze prijzen zijn gebaseerd op de prijzen die vermeld staan op de website van de Douglas.
 
 
 
Het enige minpuntje van dit parfum is dat hij aan de prijzige kant is, maar de geur is zo onwijs lekker! Als mijn testertje op is, wat al bijna het geval is, ga ik zeker de fullsize versie van dit parfum aanschaffen.
 
 
~Liefs Sandra
 

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!