donderdag 24 april 2014

Montagne Jeunesse Fruit Smoothie masker

Maskertjes vind ik altijd heerlijk, maar ondanks dat ik er vaak een aantal heb liggen vind ik het toch teveel gedoe. Vandaag was ik een dagje vrij en het was eindelijk tijd om mezelf weer eens te verwennen. Ik pakte dit maskertje van Montagne Jeunesse. Een Fruit Smoothie, klinkt heerlijk toch? Benieuwd? Lees dan even verder.
 
 
De verpakking & textuur
 
De verpakking van dit masker ziet er leuk uit. Het heeft een vrolijke en kleurrijke verpakking, waardoor je snel geneigd bent dit masker te kopen. Als je de verpakking opent komt je een heerlijke zoete framboosgeur je tegemoet.  

Het masker heeft een dikke structuur en is heel lichtroze. Doordat het masker zo dik is, is het niet zo makkelijk te verdelen. Hierdoor heb je best veel van het masker nodig. Normaal gesproken kan ik twee keer doen met een masker, maar bij dit masker was dit niet het geval. Er wordt belooft dat het masker de poriën diep reinigt. Ik ben benieuwd!


De ingrediënten



 Aanbrengen

Dit is hoe mij huid eruit ziet voordat ik het masker had aangebracht. Ik had een aantal rode vlekjes en een paar kleine plekjes, maar voor de rest ben ik heel erg blij met hoe mijn huid er nu uit ziet.  

Op de verpakking stond ook nog een bijzondere waarschuwing. Het ziet er heerlijk uit en zo ruikt het ook, maar eet het niet op. Alsof iemand de neiging krijgt een masker op te eten als het lekker ruikt. Dit brengt me ook bij een ander puntje. Toen ik de verpakking opende rook het best lekker, maar toen ik het masker eenmaal aangebracht had op mijn gezicht was de geur echt niet lekker. Het rook heel chemisch en het ergste was nog dat ik het masker er een kwartier op moest laten zitten. Ook staat bij de waarschuwing dat je hem uit de buurt van je ogen moest houden. Dit heb ik gemerkt, mijn ogen begonnen na een paar minuten een beetje te prikken. Toch heb ik het masker er 15 minuten op laten zitten.
 
Ik was heel erg blij dat ik het masker er na een kwartier er weer af mocht halen. Het was inmiddels erg hard geworden en ik kon niks meer bewegen. Een haarbandje was ook wel handig geweest, want ik kreeg het voor mekaar om mijn haar er weer onder te smeren. 
 
 
Na een kwartier kon ik eindelijk dat masker van mijn gezicht af halen. Mijn gezicht was redelijk rood, maar dat trok gelukkig snel weer weg. Ik merkte zeker dat de poriën bij mijn neus schoner en kleiner waren geworden. Wel voelde mijn gezicht best droog aan nadat het masker eraf was. Ik hoopte dat die chemische framboosgeur weg zou zijn, maar helaas bleef die ook achter op mijn gezicht.
 
Nee dit masker is zeker niet mijn favoriet. Het doet zijn werk, maar daar is alles mee gezegd. Als je het masker aan wil brengen zou ik het alleen op je neus aanbrengen, tenzij je een vette huid hebt. Zelf zou ik dit masker niet meer kopen. Ik krijg al kippenvel als ik aan de geur terugdenk. Dit masker is verkrijgbaar bij drogisterijen voor €1,79.
 
 
 
 
 
~Liefs Sandra

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat dit geen fijn masker was, deze slaan we dus over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken dit soort maskertjes wel haha, ze maken je huid zacht, maar that's it. Naja, goede review!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!