zaterdag 12 april 2014

Maybelline Color Show 651 Cool Blue



Normaal gesproken draag ik bijna alleen maar roze en rode nagellak. Toch begon ik dat een beetje saai te vinden en besloot om eens een ander kleurtje te proberen. Ik koos voor een babyblauw kleuren. Benieuwd naar de swatches? Lees dan even verder.
 
De verpakking van het lakje vind ik eenvoudig, maar wel mooi. Het jammere vind ik alleen wel dat er altijd plakband op geplakt wordt. Dit kan je bijna niet verwijderen en als je het wel doet blijft er vaak een vieze plaklaag achter.
 
Het lakje heet Cool Blue en bevat 7 ml. Dit is niet zo heel veel, maar de prijs is ook aantrekkelijker. Zo kun je afwisselen met verschillende kleurtjes.
 
Dit babyblauwe kleurtje is prachtig! Het was wel even wennen, omdat het een hele andere kleur is dan ik gewend was. Het lakje dekt in twee laagjes, wat ik erg goed vind voor zo'n licht kleurtje. Verder brengt het lakje gemakkelijk aan en droogt hij ook nog redelijk snel.
 
 
Dit lakje is verkrijgbaar bij o.a de Kruidvat & DA voor €3,95. Het is een mooi zomers lakje, waar ik erg blij mee ben. Wat is jouw favoriete zomerse lakje?
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 

4 opmerkingen:

  1. Wow wat een mooie kleur blauw! Vind hem erg mooi en ideaal voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie blauwe kleur! De kleur lijkt net hemelsblauw.
    Ik ben zelf gek op mijn mintgroene lakje van L'Oréal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kleurtje voor de lente!:)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!