vrijdag 11 april 2014

Outfit: Opvallende Kraag

Outfit: peterpan kraag
Redelijk eenvoudige bloesjes in combinatie met een wat opvallendere kraag vind ik altijd erg leuk. Toen ik deze blouse zag, dacht ik meteen waaauw! De kraag valt goed op, maar de blouse zelf blijft erg chique. Benieuwd naar de details van deze outfit? Lees dan even verder.
 
Blouse: Modekungen €56,00.
Broek: Wallisfashion €19,00.
Jasje: NewLook €34,00.
Schoenen: River Island €60,00.
Oorbellen: Debenhams €3,63.
 
Deze outfit wilde ik wat chiquer houden en daarom heb ik de blouse gecombineerd met een nette zwarte broek. Hierdoor past het kraagje ook goed bij de outfit. Om het geheel wat kleuriger te maken kun je er een fleurig jasje bij dragen. Zelf vond ik deze blauwe blazer er goed bij passen. Het zorgt voor kleur, maar de outfit zelf blijft nog erg netjes. Deze nude kleurige laarsjes vallen mooi op onder de zwarte broek, maar zijn niet te schreeuwerig. De outfit kan je afmaken met sieraden die jij mooi vind, bijvoorbeeld deze wat opvallendere oorbellen.


Zou jij deze outfit kunnen dragen?




~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!