vrijdag 25 april 2014

Oranjeoutfit: Koningsdag

Kingsday

Het is bijna weer zover, de dag dat alles oranje kleurt. Dit jaar wordt voor het eerst Koningsdag gevierd. Zelf ben ik absoluut niet van de oranje kleding, dus het was nog een uitdaging om een leuke outfit bij elkaar te zoeken. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.
 
Blouse: Lipsy €46,00.
Jasje: Sportsgirl €100,00.
Spijkerbroek: Vero Moda €39,95.
Schoenen: Converse €69,95.
Nagellak: Modekungen €9,82.
 
Met deze outfit heb ik een beetje gesmokkeld. De kleur oranje die ik gebruikt heb is namelijk niet knaloranje zoals iedereen de kleur kent. Het is een oranjekleur met een tintje roze erdoorheen. De echte kleur oranje vind ik namelijk echt niet mooi. De top vind ik geweldig! Aan de rand zit een ketting verwerkt, hierdoor draag je toch sieraden, maar hoef je die niet apart aan te doen, lekker makkelijk. Met koningsdag gaan velen naar evenementen en festivals. Lekkere makkelijke schoenen zijn dus een must. Dit jaar wordt het helaas niet zulk lekker weer als vorig jaar en een jasje is dus wel nodig. Dit jasje zorgt voor een stoer geheel. Om de oranje kleur nog een keer subtiel toe te voegen kun je kiezen voor een oranje nagellak.
 
 
Zelf vier ik koningsdag in Breda met 538. Waar ga jij Koningsdag vieren? 
 
 
 
 
~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!